:'( :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Mka

Åhh altså søde dig. Det er bare så trist sådan noget. Sender dig en masse tanker og

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Pipsle2012

Anonym skriver:

Er bare så ked af det lige nu .. Forstår slet ingenting .. Jeg havde en helt fantastisk da med kæresten i weekenden, han tog hjem igår meget tidligere end han plejer .. Og han har virket anderledes i sidste 2 uger .. Men jeg spurgte ham i søndags om der var noget galt, det sagde han at der ikke var så jeg forklarede ham at ejg undrede mig over at han var så stille, virkede trist og som om at han gerne ville fortælle mig noget, men at han ikke kunne, og da jeg gav ham et armbånd i gave fordi at han havde fortjent det, sagde han bare, " ej, det må have været dyrt, det kan jeg ikke tage imod " og jeg prøver så at forklare ham at det er altså ikke meget dyre end det han ellers har fået og der har der ikke været problemer, men han blev ved , og så sagde ejg til ham at jeg nok skulle gå ned og få det byttet så, men jeg var da ked af at han ikke ville tage imod det, så kunne han pludselig godt, og jeg skulle gå ned og få lavet det mindre til ham, da det var for langt .. Han sagde at det var hans forældre, han rejser nemlig meget og han gider ikke være hjemme når faren er hjemme, så tilbød ham at han kunne være her imens jeg var alligevel ikke hjemme i et par dage .. ( de kommer fra en speciel familie ) Og det troede jeg da på .. Da vi sagde farvel igår sagde han at vi kunne finde ud af noget i næste weekend, hvis jeg ikke skulle noget og det ville jeg da gerne .. Han krammede mig hårdt og kyssede mig og sagde farvel, længere tid end normalt .. Men han sagde jo at der ikke var noget galt .. Så skrev han 21.30 igår at han ikke syns at det skulle være os 2, for tingene havde forandret sig, og han mente  ikke at han var den rette til at være der når jeg har født .. Jeg undrede mig over at han lagde op til at der skulle være noget dengang for han vidste at jeg var gravid og jeg sagde til ham at jeg ikke forlangte af ham at han skulle være far for mit barn, for han ar hans ungdom og at han skulle forberede sig på at det hele ville forandre sig med tiden, og det var okay, det skulle vi nok klare .. Men alligevel har han det sådan, og han skriver det .. HVORFOR ???? Han vidste det jo tidligere, så hvorfor ikke sige det i stedet for at skrive det .. Han er jo voksen ..

Tak fordi at i læste med, ville ikke noget med det her, skulle bare ud med det, har ikke fået sovet i nat og kan ikke sove , tuder og tuder og tuder og tuder .. Elsker ham virkelig .. Undskyld at det blev lidt langt

Hilsen den meget triste

Ved slet ikke hvad jeg skal svare

Men synes du skal have en STOR

Anmeld

7. marts 2011

mortilnoahogmelina

Du skal da helt sikkert have en stor trøste  fra mig . 

Jeg ved ikk rigtig hvad jeg skal sige , andet end det var da tarveligt af ham ik at kunne være voksen nok til at sige det selv , men du fortjener bedre . 

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Øv..sikke da noget.
Der er jo ikke så meget at sige, andet end at du må bære over med ham, for han vidste jo hvor ked af det du ville blive, og havde nok svært ved at skulle konfrontere din sorg.
Det er der rigtigt mange mennesker, der ikke er gode til uanset hvor gamle, de så bliver.
Men du får lige et kæmpe Sussie-knus.
Jeg håber du er ok og snart finder dine ben igen.

Kærligst
Sussie

Tak det håber jeg også ..

Ved godt at nogen ikke kan gøre sådan noget, udover i en sms, men så bare ringe i det mindste .. Føler at det er meget ligeglydigt på den anden måde .. Og man ved jo når man går ind i et forhold så kan det gå galt og at man kan blive nød til at slå op

Hans grund er pludselig ændret nu, så det er jo " fantastisk "

Men jeg overlever nok .. Skal jo være stærk for lille manden inde i maven ..

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Du skal da helt sikkert have en stor trøste  fra mig . 

Jeg ved ikk rigtig hvad jeg skal sige , andet end det var da tarveligt af ham ik at kunne være voksen nok til at sige det selv , men du fortjener bedre . 

Mange tak ..

Ja, men det var nok bare nemmere for ham

Anmeld

7. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tak det håber jeg også ..

Ved godt at nogen ikke kan gøre sådan noget, udover i en sms, men så bare ringe i det mindste .. Føler at det er meget ligeglydigt på den anden måde .. Og man ved jo når man går ind i et forhold så kan det gå galt og at man kan blive nød til at slå op

Hans grund er pludselig ændret nu, så det er jo " fantastisk "

Men jeg overlever nok .. Skal jo være stærk for lille manden inde i maven ..

Ja..prøv at finde det lyse i dit sind, for din baby har ikke godt af for mange tårer og tunge tanker.

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Pipsle2012 skriver:

Ved slet ikke hvad jeg skal svare

Men synes du skal have en STOR

Mange tak .. Det kan altid hjælpe lidt

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Mka skriver:

Åhh altså søde dig. Det er bare så trist sådan noget. Sender dig en masse tanker og

Tusind tak ..

Ja det er det, men desværre ikke lige til at undgå

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ja..prøv at finde det lyse i dit sind, for din baby har ikke godt af for mange tårer og tunge tanker.

Det ved jeg godt .. Og jeg prøver af hele mit hjerte .. Han er trods alt det vigtigste .. Men det er svært alligevel

Anmeld

7. marts 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Mange tak ..

Ja, men det var nok bare nemmere for ham

Jaa tydeligvis , men synes nu stadig det er lidt plat når han er en voksen mand . 

Men ja , du skal nok klare dig , det er jeg sikker på . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.