Jeg er så bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

Fru Nielsen

Har jo haft vagtlæge til Nicklas her først på aftenen fordi han havde symptomer på menigitis.

Lægen som kom ud til os mener han trods alt var for frisk til at det endnu er det. men fordi symptomerne er der så skulle jeg holde rigtig godt øje med ham...

Også siger han: HVIS det er menigitis, så kan det at han ligger i sengen til han sidder i himlen gå rigtig hurtig. Ca 1½ time, hvis det er helt galt... Derfor skal du ringe 112 hvis han bliver ukontaktbar!

Øhhh nu sidder jeg her tilbage og er så bange for at falde i søvn, for tænk nu hvis han bliver mere syg mens jeg sover og jeg ikke opdager ham... Lige nu ligger han her ved min side og sover og det hele virker fredligt, men efter lægens ord ved jeg jo også hvor hurtig det går, hvis det nu er menigitis som endnu ikke har udviklet sig 100%....

Måske ser jeg sort på det, men syntes det er svært andet når jeg har fået den besked....

Skulle bare lige ud med dett.... Tak fordi i læste med!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Laulund87

Øv puha en besked

Håber virkelig ikke at der er noget alvorligt galt, men kan godt forstå du er bange med den besked du har fået

Anmeld

6. marts 2011

mortilflere

Ring der ind og sig du er (forståligt nok )O bange og vil ik ha ansvaret alene , så indlægger de dig ..

Kram og god bedring

Anmeld

6. marts 2011

DLM

Fru Nielsen skriver:

Har jo haft vagtlæge til Nicklas her først på aftenen fordi han havde symptomer på menigitis.

Lægen som kom ud til os mener han trods alt var for frisk til at det endnu er det. men fordi symptomerne er der så skulle jeg holde rigtig godt øje med ham...

Også siger han: HVIS det er menigitis, så kan det at han ligger i sengen til han sidder i himlen gå rigtig hurtig. Ca 1½ time, hvis det er helt galt... Derfor skal du ringe 112 hvis han bliver ukontaktbar!

Øhhh nu sidder jeg her tilbage og er så bange for at falde i søvn, for tænk nu hvis han bliver mere syg mens jeg sover og jeg ikke opdager ham... Lige nu ligger han her ved min side og sover og det hele virker fredligt, men efter lægens ord ved jeg jo også hvor hurtig det går, hvis det nu er menigitis som endnu ikke har udviklet sig 100%....

Måske ser jeg sort på det, men syntes det er svært andet når jeg har fået den besked....

Skulle bare lige ud med dett.... Tak fordi i læste med!

Knus

ej ej ej... det er dog forfærdeligt puha det er jeg virkelig ked af at læse. kan da godt forstå du er super bange, det var da også noget af en melding at få. men selvfølgelig bliver han nød til at sige det på den måde, hvis det er menegitis. for at det ikke er.

stort kram til dig og mange tanker

Anmeld

6. marts 2011

Vial

Den besked er IKKE GOD NOK!

Jeg ville få jer indlagt, hvis lægen virkelig mener, at du skal holde øje hele natten med, at han er kontaktbar.. lidt svært, når knægten sover.

Ring i en fart og få en mere beroligende melding - eller en indlæggelse.

Anmeld

6. marts 2011

Chewy

mortilflere skriver:

Ring der ind og sig du er (forståligt nok )O bange og vil ik ha ansvaret alene , så indlægger de dig ..

Kram og god bedring

Det er simpelthen ikke et ansvar du skal eller kan bære - det er ikke fair! Så ring og sig de skal indlægge jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.