Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja min far og jeg var jo til koncert med Dana Fuchs i fredags. Det var bare så fedt altså!!! Hun er så jordnær og hjertevarm. Man føler sig i rigtig godt selskab til hendes koncert.
Hun fortalte meget om hendes familie. Hendes bror kæmper mod kræft. Og hendes søster har begået selvmord. Hun dedikerede nogle sange til dem. Og så fortalte hun at hendes manager havde mistet sin far for nylig. Og at faderen og moderen havde været sammen i 50år. Så snakkede hun om hvordan man dog kom videre når man havde levet sammen med en så længe. Det ramte bare noget i mig, for den tanke har jeg også haft både da min faster og da min mormor døde. Så sang hun en sang der handlede om det og jeg græd hele vejen igennem den.
Vi fik ekstra nummer efter koncerten og de bukkede allesammen. Bandet gik så ud, men Dana blev stående og var meget rørt over vores bifald. Så snakkede hun lidt med os fra scenen og så fik hun os til at klappe i takt og så fik vi en a-capella- sang. Det var bare så fedt!!!
Efter koncerten gav hun kram til alle og kys! Jeg fik et ordentligt kram og et på kinden. Min far tiltuskede sig et på munden. Ha ha ha... Så var hun ude bagved lidt og så kom hun ud og signerede cd'er og snakkede md folk. Det var bare så fedt. Hun lyttede virkelig til folk og spurgte om ting. Jeg fik taget et billede af hende og min far. Han er MEGET taknemmelig. he he... Jer der er venner med mig på facebook kan se det Jeg fik også snakket med trommeslageren. Min far var ved at dø af grin for trommeslageren havde sendt mig øjne igennem hele koncerten, så min far var sikker på at han ville komme hen og snakke med os og det gjorde han også. Inden vi gik gav han mig et kram og et kys på kinden. Så sagde min far: Jeg siger det til Casper!!!! Ja ja det gør du bare!!!
Aftenen sluttede med at min far og jeg var MEGET enige om at når hun spillede i DK igen så skulle vi i hvert fald af sted!!!! Dejlig far og datter aften!
http://www.youtube.com/watch?v=_RDWzDqPw10
http://www.youtube.com/watch?v=2ehuD65vJZU
http://www.youtube.com/watch?v=7_1giUi0Itw
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ajjj det lyder bare skønt med sådan en aften
Og har godt set de fine billeder
TbCp skriver: Ajjj det lyder bare skønt med sådan en aften Og har godt set de fine billeder
Det var bare SÅ hyggeligt!!!!
Sikke en fed oplevelse... Der ville jeg gerne have været med!
sarahb skriver: Sidder og får helt kuldegys bare vewd at læse om det. Hvor er det fedt men en så intim koncert, det er bare så fedt og det går lige i hjertet.. Det er bare SÅ dejligt at din far og dig kan dele denne oplevelse, det er jo helt fantastisk
Sidder og får helt kuldegys bare vewd at læse om det. Hvor er det fedt men en så intim koncert, det er bare så fedt og det går lige i hjertet.. Det er bare SÅ dejligt at din far og dig kan dele denne oplevelse, det er jo helt fantastisk
Ja det var virkelig skønt!!! Jeg bliver også ved med at høre hendes cd og tænke på den dejlige aften!!!
Jules skriver: Sikke en fed oplevelse... Der ville jeg gerne have været med!
Ja hvis du får mulighed for at opleve hende er det bare om at komme af sted!!! Det er virkelig godt!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128