Billedtråd!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.763 visninger
30 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

Barbamama

Er det ikke lang tid siden???? Her er de sidste nye af vores dejlige bølle!!!! Hun snakker bare så meget og gentager alt hvad vi siger! Også de mindre heldige ting, som når jeg falder over nogle sko i gangen og råber FOR HELVEDE! Så kom Carla bag mig og kunne gentage det for mig hele TRE gange

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

TbCp

Skønne tøs!!!!

Og er DU ikke blevet meget langhåret???

Jeg smider lidt på imorgen, skal lige have taget nogle billeder af Liva i fastelavnstøjet

Anmeld

6. marts 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Skønne tøs!!!!

Og er DU ikke blevet meget langhåret???

Jeg smider lidt på imorgen, skal lige have taget nogle billeder af Liva i fastelavnstøjet

Tak! Jo det er jeg! Det sidder så bare af helvede til lige der. Vi tog de skøreste billeder foran det spejl den dag. Har virkelig nogen hvor vi ser dumme ud! Ha ha ha Glæder mig til at se den lille dame. Hvad skal hun være?

Anmeld

6. marts 2011

TbCp

michella80 skriver:

Tak! Jo det er jeg! Det sidder så bare af helvede til lige der. Vi tog de skøreste billeder foran det spejl den dag. Har virkelig nogen hvor vi ser dumme ud! Ha ha ha Glæder mig til at se den lille dame. Hvad skal hun være?

Hehe... børn og spejle er også bare et hit! Vi har et kæmpe et på badeværelset som både Liva og dagplejeungerne nyder godt af ... som de dog kan gøre sig til derinde

Jamen først ville hun være skildpadde, så var det hund, så sommerfugl.... men nu skal hun altså være Flamenco danser Min mor har haft en fin kjole med hjem til hende fra Spanien og igår tog vi i rosengårdcentret for at finde nogle fine sko til.... jeg havde set for mig at det skulle være nogle pæne sorte, evt. med en lille hæl... men næ nej, damen havde sin egen mening så det blev nogle MEGET pink med My Little Pony

Anmeld

6. marts 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Hehe... børn og spejle er også bare et hit! Vi har et kæmpe et på badeværelset som både Liva og dagplejeungerne nyder godt af ... som de dog kan gøre sig til derinde

Jamen først ville hun være skildpadde, så var det hund, så sommerfugl.... men nu skal hun altså være Flamenco danser Min mor har haft en fin kjole med hjem til hende fra Spanien og igår tog vi i rosengårdcentret for at finde nogle fine sko til.... jeg havde set for mig at det skulle være nogle pæne sorte, evt. med en lille hæl... men næ nej, damen havde sin egen mening så det blev nogle MEGET pink med My Little Pony

Ha ha ha hvor fedt!!!! Hun bliver sgu da mega skøn i morgen!!!! Jeg glæder mig MEGET til at se billeder af hende!!!

Anmeld

6. marts 2011

ooo

michella80 skriver:

Er det ikke lang tid siden???? Her er de sidste nye af vores dejlige bølle!!!! Hun snakker bare så meget og gentager alt hvad vi siger! Også de mindre heldige ting, som når jeg falder over nogle sko i gangen og råber FOR HELVEDE! Så kom Carla bag mig og kunne gentage det for mig hele TRE gange

Slap aaafff nogle dejlige billeder af super Carla.

Jeg er ret vild med det billede af dig og Carla, så kan man da se hvor pigen har det gode udseende fra. To meget kønne piger!

Anmeld

6. marts 2011

JustAnotherName

Carla. Hun er SÅ sød.....og så fræk!

Anmeld

6. marts 2011

JustAnotherName

Her kommer lidt fastelavns-billeder af Bianca

Anmeld

6. marts 2011

JustAnotherName

Og her nogle billeder af lille Celina i sit udklædning som "prinsesse-fe"...

Anmeld

6. marts 2011

AnneBJ

Årh sikke nogle skønne pige I har, begge to! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.