Pyha.. den selvstændighedsalder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

MinNoah

Min dreng er snart 19 mdr... og jeg skal lige love for at han prøver grænser af for tiden!!!!!!! Kan komme med nogle ekspempler

- han HADER; hader HADER at få overtøj + sko på.. Han skriger og kaster sig rundt lige ind til vi er færdige med at give ham det på.

- Han HADER at få ble på... han kaster sig rundt og man skal virkelig være kreativ for at få ham til at ligge stille bare 2 sek så man kan tørre bæ væk! ;-)

Nu det værste... Vi var i rema og handle idag, knægten har generelt haft en dårlig dag, været sur/pyldret/træt - han har lige været syg i en uges tid. Nå men det starter fint med at han holder mig i hånden mens vi går rundt inde i Rema, men så slipper han hånden og vil gå selv - fint nok, både far og jeg var med så en ku jo holde øje med ham.. men så vil han konstant løbe ud af butikken, så jeg forsøger at overtale ham til at komme med, prøver alle mine pædagogiske evner, som ikke duer! Tilsidst må jeg tage ham op, hvilket IKKE passer herren og han skriger, kaster sig rundt og slår mig!!! Spørg lige om det var flovt inde midt i rema! Nå men der falder lidt ro på igen fordi han fik en kiks da den så er spist startet showet forfra og han vil ingenting! Jeg havde bare lyst til at tude - og synes virkelig han var en møgunge udover alle grænser!

ARGH!!!!! Er der andre der oplever virkelig voldsomme vredesudbrud hvor man bare ikke aner hvad man skal stille op og man tilsidst mister tålmodigheden og bare får nok!!!

PLease sig i kender det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Alberts/

det lyder meget normalt. men ærligt så tror jeg han keder sig, hvad med at prøve at få ham med til at hadle. sig han fx skal tage mælken, melen og hvad i nu kommer forbi som i skal have så er han med og keder sig ik(:

Anmeld

6. marts 2011

frk Jensen

MinNoah skriver:

Min dreng er snart 19 mdr... og jeg skal lige love for at han prøver grænser af for tiden!!!!!!! Kan komme med nogle ekspempler

- han HADER; hader HADER at få overtøj + sko på.. Han skriger og kaster sig rundt lige ind til vi er færdige med at give ham det på.

- Han HADER at få ble på... han kaster sig rundt og man skal virkelig være kreativ for at få ham til at ligge stille bare 2 sek så man kan tørre bæ væk! ;-)

Nu det værste... Vi var i rema og handle idag, knægten har generelt haft en dårlig dag, været sur/pyldret/træt - han har lige været syg i en uges tid. Nå men det starter fint med at han holder mig i hånden mens vi går rundt inde i Rema, men så slipper han hånden og vil gå selv - fint nok, både far og jeg var med så en ku jo holde øje med ham.. men så vil han konstant løbe ud af butikken, så jeg forsøger at overtale ham til at komme med, prøver alle mine pædagogiske evner, som ikke duer! Tilsidst må jeg tage ham op, hvilket IKKE passer herren og han skriger, kaster sig rundt og slår mig!!! Spørg lige om det var flovt inde midt i rema! Nå men der falder lidt ro på igen fordi han fik en kiks da den så er spist startet showet forfra og han vil ingenting! Jeg havde bare lyst til at tude - og synes virkelig han var en møgunge udover alle grænser!

ARGH!!!!! Er der andre der oplever virkelig voldsomme vredesudbrud hvor man bare ikke aner hvad man skal stille op og man tilsidst mister tålmodigheden og bare får nok!!!

PLease sig i kender det

Årrrhhh jeg KENDER det ALT for godt...

Min søn er 2 år og 4 mdr... Uhh! Nogle gange er han ret billig til salg.. (dog kun indtil han siger "elsker moar " så er han i god jord igen)

Så ville han have juice, mælk, frugt osv... MIDT i jeg står og laver mad.. Han smider sig ned på gulvet... årrrrhhh!!

vi var på legepladsen idag, og han ser en af naboerne har en traktor (en lille en til børn) Så er helved løs igen.. Han skal ikke bare have lov til at tage andre børns legesager. siger jamen lille skat, du må køre scooter, for den traktor er de andres børn.. Så smider han sig ned på jorden og skaber sig helt vildt! ÅÅÅHHH!!!

Jeg tager knægten under den ene arm og scooteren under den anden, og går med en skrigende unge hjem..

Det er en fantastisk alder...

Anmeld

6. marts 2011

MinNoah

åhh.... godt at høre at andre børn også kan være sådan

Anmeld

16. marts 2011

linemouse

Det var helt 'rart' at læse denne tråd. Min datter er 19 mdr, og jeg skal liiiige love for at jeg kan genkende det, du skriver :-)

Lad os håber, at det går over!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.