Omsorgsgiver skriver:
Hej kvinder!
Jeg har de sidste par dage haft kløe over det meste af kroppen. Dog ikke på fodsålerne eller håndfladerne som jeg kan læse mig frem til man skal være ekstra opmærksom på pga. leveren.
Men alligevel kan jeg ikke lade være med at blive lidt urolig 
Jeg er "kun" 10+4 henne i min graviditet og kan læse mig frem til at det er i den sidste del af graviditeten man kan få leverbetinget graviditetskløe.
Er der grund til at jeg skal være urolig??
Min hud klør også og har gjort det i mange uger - nogle dage er værre end andre. Hvad jeg har fået af vide er det helt normalt og en fed creme vil tage det værste, så det er det jeg gør 
Jeg fejler ingenting - hverken mht. allergi eller min lever.
Sørg for at smøre dig ind hver aften i en god fed creme - jeg har brugt den Stribede fra Matas, som jeg også bruger til at smøre min mave ind i, det plejer at virke helt fint og efter det er gjort er det stort set væk
Døjer ikke med det i dagtimerne, eller jeg bemærker det i hvert fald først når jeg ligger mig ind i seng 
Og vil lige tilføje, at rigtig mange af mine veninder ( som er gravide/ har været gravide) har oplevet det samme, uden der var/er noget i det. Så synes ikke du skal bekymrer dig om det. Du kan selvfølgelig nævne det for lægen, det sker der ikke noget ved.
/Fenja 
Anmeld