Kjoler til mig? Kan I hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

Majeha

Skal til min mors 50års fødselsdag d. 9. april, men ved ikke, hvad jeg skal have på. Det er en halvstor fest med ca. 60 gæster.

Kunne godt tænke mig en kjole af en slags (hader at gå med bukser). Mit tøj består primært af sorte nederdele og bluser/trøjer. Kunne godt tænke mig noget anderledes til denne aften, men er desværre en af dem, der er i farezonen for at blive arrestere af modepolitiet

Så kunne godt tænke mig at se nogle forslag. Kravet er at den skal kunne klæde en "chubby" krop, og så skal den være til en overskuelig pris (helst MAX 500,-) Det er ikke en fantalastisk gallakjole jeg søger, men en der ville passe fint til en 50års fødselsdag

Kjoler fra fysiske butikker er klart at foretrække, men andre bud er også velkomne.

Så giv los og smid et billed af en kjole I synes godt om. Og kjolen skal selvfølgelig helst ses på en buttet person/model, da næsten alle kjoler ser pisse godt ud på de åle slanke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Valle81

Majeha skriver:

Skal til min mors 50års fødselsdag d. 9. april, men ved ikke, hvad jeg skal have på. Det er en halvstor fest med ca. 60 gæster.

Kunne godt tænke mig en kjole af en slags (hader at gå med bukser). Mit tøj består primært af sorte nederdele og bluser/trøjer. Kunne godt tænke mig noget anderledes til denne aften, men er desværre en af dem, der er i farezonen for at blive arrestere af modepolitiet

Så kunne godt tænke mig at se nogle forslag. Kravet er at den skal kunne klæde en "chubby" krop, og så skal den være til en overskuelig pris (helst MAX 500,-) Det er ikke en fantalastisk gallakjole jeg søger, men en der ville passe fint til en 50års fødselsdag

Kjoler fra fysiske butikker er klart at foretrække, men andre bud er også velkomne.

Så giv los og smid et billed af en kjole I synes godt om. Og kjolen skal selvfølgelig helst ses på en buttet person/model, da næsten alle kjoler ser pisse godt ud på de åle slanke

Vil sige at denne hjemmeside ofte har flotte kjoler til ingen penge:0)

http://www.cellbes.dk/Checkout/

Så er der også Ellos:0)

Anmeld

6. marts 2011

Valle81

Majeha skriver:

Og så har jeg selv lige købt denne kjole på denne side:

http://plus-stil.dk

Og den skal jeg giftes i her den 19:0)

Anmeld

6. marts 2011

Chellen

Valle81 skriver:

Wow den er flot !

Anmeld

6. marts 2011

sarahb

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. marts 2011

Valle81

ChelleGirl skriver:

Wow den er flot !

Tak:0)

Den er lidt mere pink i virkeligheden:0) Men den er bare for lækker og jeg er 35 uger henne når jeg skal giftes og den er bare så luftigt og lækker og derer plads til maven:0)

Anmeld

6. marts 2011

Majeha

Valle81 skriver:

Tillykke med det

Synes altid jeg ligner en strandet hval, så rart at se, at den/de også ser hammer godt ud på store piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.