Gode spill til Wee - til børn (til at røre sig) ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

tinasmor

Nu skal vi købe en wii og jeg har ingen ide om gode spil. Der følger det alm. sports wii spil med, men der er sikkert kommet en masse gode spil siden (kunne huske at der var nogle andre sports nogle der kom til jul)

Er der nogle der kan anbefale nogle??

(I må også gerne anbefale andre - hvor man ikke behøver røre sig, til moren her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

tingimor

tinasmor skriver:

Nu skal vi købe en wii og jeg har ingen ide om gode spil. Der følger det alm. sports wii spil med, men der er sikkert kommet en masse gode spil siden (kunne huske at der var nogle andre sports nogle der kom til jul)

Er der nogle der kan anbefale nogle??

(I må også gerne anbefale andre - hvor man ikke behøver røre sig, til moren her

er nok ikke den stor anbefaller... men her i tirsdags var jeg på biblotekket for at låne lidt krea-bøger og opdaget til min overaskelse at man kunne låne spil til både wee playstation ds,er ovs så kom lige til at låne nogle til vores wee nu jeg skal være sofa hjemme ind til fødsel 

så er jo en god måde at kunne afprøve nogle forskelig spil på 

Anmeld

6. marts 2011

tinasmor

tingimor skriver:

er nok ikke den stor anbefaller... men her i tirsdags var jeg på biblotekket for at låne lidt krea-bøger og opdaget til min overaskelse at man kunne låne spil til både wee playstation ds,er ovs så kom lige til at låne nogle til vores wee nu jeg skal være sofa hjemme ind til fødsel 

så er jo en god måde at kunne afprøve nogle forskelig spil på 

Mange tak for svar. Det er da helt sikker noget jeg vil undersøge om man også kan på vores bibliotek. Kan du huske om det var sådan noget uge basis noget (7 dage) eller var det en hel måned man kan låne dem (går ud fra det er det første, ligesom med deres børnefil)

Anmeld

6. marts 2011

tingimor

tinasmor skriver:

Mange tak for svar. Det er da helt sikker noget jeg vil undersøge om man også kan på vores bibliotek. Kan du huske om det var sådan noget uge basis noget (7 dage) eller var det en hel måned man kan låne dem (går ud fra det er det første, ligesom med deres børnefil)

kan se her på dem jeg har lånt at det er 14 dags lån og det er på vores lokale biblotek som høre ind under køge biblotek

Anmeld

6. marts 2011

Manakauapo

Balanceboardet er rigtig godt til børn. Min niece er så optaget af det! Og Zumba-spillet er hun også ret glad for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.