Foråret er kommet til Danmark! (billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Dinna88

Alberts/ skriver:

der er så skønt der ude(;

både for bade mennesker hunde børn og folk som bare vil sidde på græsset og spise(;

Jep! Skovtur derude og også lækkert. Og når vandet er rent, jamen, så er det jo perfekt til badning, fordi der er badebroen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Alberts/

Dinna88 skriver:

Jep! Skovtur derude og også lækkert. Og når vandet er rent, jamen, så er det jo perfekt til badning, fordi der er badebroen 

jep det er der(; det bare et helt igennem skønr område, og hvor har jeg dog tilbragt meget tid der(;

Anmeld

6. marts 2011

Dinna88

Alberts/ skriver:

jep det er der(; det bare et helt igennem skønr område, og hvor har jeg dog tilbragt meget tid der(;

Også jeg. Jeg er vokset op i Bjerregrav, hvis du kender den by, så det var så nemt at tage derud

Anmeld

6. marts 2011

-Sigrid-

Ej hvor er du dygtig! :O Elsker især det med sivet, for der kun var to der var tydelige, og resten var sløret.. Såå flot 

Anmeld

6. marts 2011

Alberts/

Dinna88 skriver:

Også jeg. Jeg er vokset op i Bjerregrav, hvis du kender den by, så det var så nemt at tage derud

ja keder godt den by(:

Anmeld

6. marts 2011

Dinna88

Sigridogbaby skriver:

Ej hvor er du dygtig! :O Elsker især det med sivet, for der kun var to der var tydelige, og resten var sløret.. Såå flot 

Tak skal du have!
Uh, det er takket være den dejlige makroeffekt i kameraet!  

Anmeld

6. marts 2011

-Sigrid-

Dinna88 skriver:

Tak skal du have!
Uh, det er takket være den dejlige makroeffekt i kameraet!  

Er total spade til sådan noget, kan kun finde ud af at turist-fotografere, så er mega misundelig på alle andre :I

Anmeld

6. marts 2011

Dinna88

Sigridogbaby skriver:

Er total spade til sådan noget, kan kun finde ud af at turist-fotografere, så er mega misundelig på alle andre :I

Hehe. Det jeg gør er ikke svært, det kan de fleste! Men man starter jo et sted  Det handler også meget om redigering af billederne  

Desærre blev jeg trådt lidt på i dag... Der var en anden fotograf ude og fotografere. Han havde en helt sindssyg optik - vi snakkede lidt frem og tilbage, og jeg spurgte ham om det var svaner ude på søen, hvortil han siger ja. Han siger så at jeg bare går ud til dem - ironisk. Så siger jeg at jeg da får bedre billeder end ham så, hvis jeg gør det - i sjov, da jeg ikke kunne gå derud fordi isen var så tynd! Han lamme kommentar er så bare: "Du har jo ikke noget kamera, det kan kun zoome 5 meter eller noget". Nå ja, tak  Bare fordi jeg ikke har 50.000 kr til en kanon optik! 

Anmeld

6. marts 2011

-Sigrid-

Dinna88 skriver:

Hehe. Det jeg gør er ikke svært, det kan de fleste! Men man starter jo et sted  Det handler også meget om redigering af billederne  

Desærre blev jeg trådt lidt på i dag... Der var en anden fotograf ude og fotografere. Han havde en helt sindssyg optik - vi snakkede lidt frem og tilbage, og jeg spurgte ham om det var svaner ude på søen, hvortil han siger ja. Han siger så at jeg bare går ud til dem - ironisk. Så siger jeg at jeg da får bedre billeder end ham så, hvis jeg gør det - i sjov, da jeg ikke kunne gå derud fordi isen var så tynd! Han lamme kommentar er så bare: "Du har jo ikke noget kamera, det kan kun zoome 5 meter eller noget". Nå ja, tak  Bare fordi jeg ikke har 50.000 kr til en kanon optik! 

HAHA!!

Ham der fyren lyder som om han har lidt ondt i røven over at grunden til han tager gode billeder er 50.000 kr

hader svaner  

Anmeld

6. marts 2011

Dinna88

Sigridogbaby skriver:

HAHA!!

Ham der fyren lyder som om han har lidt ondt i røven over at grunden til han tager gode billeder er 50.000 kr

hader svaner  

Haha, ja, ved du hvad... Det må det sgu være! Han var bare en spade! 

Ha, hvorfor hader du svaner? Jeg synes de er fine at fotografere, men jeg skal ikke i nærheden af dem, når de kan brække ens arm med deres vinger! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.