ventetøj, skal det være så kedeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.021 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

mika.F

som man vel næsten kan regne ud ud fra overskriften, så er det altså ikke lykkedes mig at finde noget ventetøj som jeg ikke synes er virkelig kedeligt, så nu tænkte jeg at jeg ville høre jer herinde om i skulle kende nogle gode steder hvis man eeeelsker farver og funky mønstre. jeg tænker som sommerkjoler og tights and so..med plads til maven, det er jo det store problem.. :/

kunne godt sætte mig ned og sy en masse selv, men, grundet omstændighederne herhjemme, også kendt som kærestens hund der ikke kan lade mig arbejde i fred og prøver at spise de ting jeg sidder med, så blir det bare aldrig til noget, og så er tights liiiidt svære at sy synes jeg! ^^

såå, ja, er der nogen der kan hjælpe?

på forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Manakauapo

Altså nu syntes jeg faktisk at H&M og Mamalicius har noget ret fedt tøj. Men det er rigtig, det med at det er ret svært at finde noget farvestrålende tøj.

Håber du finder noget, du kan bruge

Anmeld

6. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
mika.F skriver:

som man vel næsten kan regne ud ud fra overskriften, så er det altså ikke lykkedes mig at finde noget ventetøj som jeg ikke synes er virkelig kedeligt, så nu tænkte jeg at jeg ville høre jer herinde om i skulle kende nogle gode steder hvis man eeeelsker farver og funky mønstre. jeg tænker som sommerkjoler og tights and so..med plads til maven, det er jo det store problem.. :/

kunne godt sætte mig ned og sy en masse selv, men, grundet omstændighederne herhjemme, også kendt som kærestens hund der ikke kan lade mig arbejde i fred og prøver at spise de ting jeg sidder med, så blir det bare aldrig til noget, og så er tights liiiidt svære at sy synes jeg! ^^

på forhånd tak!

Tror du må lære at leve med det. Har samme problem. Kan heller ikke finde noget. Men det absolut nødvendige i hm mamma, og så alm tøj i større størrelse osv. Andet er der vidst ikke at gøre.

Anmeld

6. marts 2011

Dinna88

Neeej da!
Altså, sommertøjet er jo allerede på  vej, og deriblandt er de der laaange kjoler f.eks. Dem der hænger lødt fra brystet og ned til gulvet - de er f.eks. perfekte! Og dem kan du jo bare tage en cardigan ud over, og leggins indenunder.

Uha, H&M laver generelt bare meget tøj der er mavevenligt, selvom det ikke er det der er meningen med det. 

Anmeld

6. marts 2011

<3

Jeg synes abovo og de andre engelske mærker er der mere spræl i, men generelt er graviditetstøj knap så sprælsk men mere roligt og modent

Anmeld

6. marts 2011

mika.F

Dinna88 skriver:

Neeej da!
Altså, sommertøjet er jo allerede på  vej, og deriblandt er de der laaange kjoler f.eks. Dem der hænger lødt fra brystet og ned til gulvet - de er f.eks. perfekte! Og dem kan du jo bare tage en cardigan ud over, og leggins indenunder.

Uha, H&M laver generelt bare meget tøj der er mavevenligt, selvom det ikke er det der er meningen med det. 

kan godt være jeg bare har været derinde på et kedligt tidspunkt, stort set alt jeg fandt der ikke var konet, det var i denim... og denim er altså ikk farverigt, hvilket ekspedienten ikke kunne forstå...    

og så er farverige leggins tilsyneladende ikke noget der eksisterer til store maver og små lår!  hehehe

men ja, h&m må ende med at være svaret, har pt kun to kjoler jeg kan bruge.. blir sgi for keeeedeligt i længden!

Anmeld

6. marts 2011

mika.F

Kirle skriver:

Jeg synes abovo og de andre engelske mærker er der mere spræl i, men generelt er graviditetstøj knap så sprælsk men mere roligt og modent

hmmm, jaa, der er lidt mere gang i den i med deres tøj, men stadig.. hmm

men tak.. ^^

Anmeld

6. marts 2011

Dinna88

mika.F skriver:

kan godt være jeg bare har været derinde på et kedligt tidspunkt, stort set alt jeg fandt der ikke var konet, det var i denim... og denim er altså ikk farverigt, hvilket ekspedienten ikke kunne forstå...    

og så er farverige leggins tilsyneladende ikke noget der eksisterer til store maver og små lår!  hehehe

men ja, h&m må ende med at være svaret, har pt kun to kjoler jeg kan bruge.. blir sgi for keeeedeligt i længden!

Ork! I Randers har jeg netop kigget på fire forskellige i glimrende farver!  Hvad med at kigge lidt på nettet? Eller, får du deres katalog? 

Hehe, H&M er rigtig glade for deres meget petit kunder. Jeg læste herinde at en købte leggins, og så vendte dem omvendt, så maven kan være der hvor der er masser af plads  Måske det virker?

Jaa, to kjoler er ikke meget! Men jeg er sikker på at du kan finde nogle i H&M, om ikke andet så på nettet. 

Anmeld

6. marts 2011

Tulle28

mika.F skriver:

på forhånd tak!

www.asos.com - de har rigtig meget lækkert graviditetstøj

Anmeld

6. marts 2011

<3

mika.F skriver:

hmmm, jaa, der er lidt mere gang i den i med deres tøj, men stadig.. hmm

men tak.. ^^

Told u so

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.