3år med hovedepine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

Fru Nielsen

Nicklas begyndte pludselig over middag og klage over hovedepine, og er siden bare blevet mere og mere sløj og vil kun ligge ved mig.... Han vil intet spise og ikke engang mac d mad kan friste herren... Han tager sig ofte til siden af hovedet, men er ikke nakke stiv syntes jeg!

Kan ikke mindes han før har klaget over hovedepine, og kan læse mig frem til at hovedepine blandt børn under 5 år er meget sjælden...

Han har ikke feber, men som sagt meget sløj og har øjne på str med en knappenål....

Skal jeg tage dette alvorligt, eller bare se tiden an....

I skrivende stund klager han over nakke smerter.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

BabyThilde

Jeg ved desværre ikke hva du skal gøre, men jeg tror jeg havde kontaktet lægevagten bare for at være på den sikre side.

Håber snart han får det bedre.

Anmeld

6. marts 2011

Stéphanie

Hej dig 

Hvis jeg var dig ville jeg nok prøve at ringe til vagtlægen og hører hva han siger.. Better safe than sorry..

God bedring med ham

Anmeld

6. marts 2011

klmf

HVis han klager over smerter i hoved og nakke, så er det lægevagten med det samme - det kan være en meningit!!

Anmeld

6. marts 2011

An&Jo

Fru Nielsen skriver:

Nicklas begyndte pludselig over middag og klage over hovedepine, og er siden bare blevet mere og mere sløj og vil kun ligge ved mig.... Han vil intet spise og ikke engang mac d mad kan friste herren... Han tager sig ofte til siden af hovedet, men er ikke nakke stiv syntes jeg!

Kan ikke mindes han før har klaget over hovedepine, og kan læse mig frem til at hovedepine blandt børn under 5 år er meget sjælden...

Han har ikke feber, men som sagt meget sløj og har øjne på str med en knappenål....

Skal jeg tage dette alvorligt, eller bare se tiden an....

I skrivende stund klager han over nakke smerter.....

ville kontakte lægen prompte.. Men nu bliver jeg også kaldt hønemor og diverse andre ting.. Men jeg vil hellere tage til lægen engang for meget end engang for lidt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.