En ode til de gode mænd/fædre... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

celkt

Nu er det absolut ikke for at jokke på nogen, for jeg har oprigtigt ondt af alle dem, der har problemer på hjemmefronten...

MEN

Jeg syntes vi trængte til en tråd, der hylder de gode, trofaste, kærlige, hjælpsomme, vidunderlige mænd/kærester og fædre til vores unger, som vi også er nogen der er så heldige at have...

Jeg syntes jeg har verdens dejligste kæreste. Ikke nok med at han bar mig på hænder og fødder igennem graviditeten med vores datter, tog sig af mine to store børn, når jeg selv var for træt og hjalp til på alle måder, han er også i stand til selv at rydde op i huset og udenfor, han er den perfekte stedfar og kan faktisk lide sin svigerfamilie. Han er trofast og ærlig og i stand til at holde mig ud, når jeg er alt for tosset at leve sammen med. Jeg syntes han har fortjent et  for at være så dejlig som han er.

Så lad os få nogle kærlighedserklæringer på banen, tøser, vores mænd fortjener at få at vide, at de er vidunderlige og så bliver man i så godt humør af det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

camillakrath

celkt skriver:

Nu er det absolut ikke for at jokke på nogen, for jeg har oprigtigt ondt af alle dem, der har problemer på hjemmefronten...

MEN

Jeg syntes vi trængte til en tråd, der hylder de gode, trofaste, kærlige, hjælpsomme, vidunderlige mænd/kærester og fædre til vores unger, som vi også er nogen der er så heldige at have...

Jeg syntes jeg har verdens dejligste kæreste. Ikke nok med at han bar mig på hænder og fødder igennem graviditeten med vores datter, tog sig af mine to store børn, når jeg selv var for træt og hjalp til på alle måder, han er også i stand til selv at rydde op i huset og udenfor, han er den perfekte stedfar og kan faktisk lide sin svigerfamilie. Han er trofast og ærlig og i stand til at holde mig ud, når jeg er alt for tosset at leve sammen med. Jeg syntes han har fortjent et  for at være så dejlig som han er.

Så lad os få nogle kærlighedserklæringer på banen, tøser, vores mænd fortjener at få at vide, at de er vidunderlige og så bliver man i så godt humør af det...

Min mand er bare fantastisk!!

Han ved hvad jeg tænker, hvad jeg vil sige. Han forkæler mig og får mig til at føle som den prinsesse jeg er!

Han har den evne til at være en mand når han skal være en mand, og en drengerøv når han skal være en drengerøv.

Og så blir han verdens bedste far

Anmeld

6. marts 2011

LR85

Jaa, jeg vil også være med.

Har også bare en skøn mand der har fri i 5 dage, og jeg NYDER bare når han er hjemme med os 24 timer i døgnet, så man kan lave alle mulighe hygge ting sammen.

Nyder hver dag med ham, og glæder mig til endnu flere børn, minder og resten a livet med ham

Anmeld

6. marts 2011

SiLiMiMa

Nu er jeg ikke så vældig god til at prale ...... men jeg kan da sige så meget, at jeg er MEGET MEGET  glad for min kæreste og faderen vores 4 børn

heise

ps: og så er jeg endda så heldig også at have fået de bedste svigerforældre og en supersød svigerinde med i købet

Anmeld

6. marts 2011

Kongmulle

celkt skriver:

MEN

Jaaaaaaaaaaa den vil jeg gerne være med på

Beklager tøser,men jeg er gift med den dejligste mand af dem alle

Han er en dejlig mand, min bedste ven og en fantastisk far for alle vores unger

Han siger hver dag at han elsker mig og han kysser og krammer mig også hver dag. Han har den fedeste humor i verden og jeg elsker når han griner. Vi kan sidde og kigge på hinanden og sige "jeg elsker dig" samtidig. Uden det var planlagt.

Han kommer tit med små gaver eller blomster til mig og lige så tit har han købt noget til ungerne for at gøre dem glade.

Han fortæller mig ofte hvor meget han værdsætter mig og at hans liv først startede da han endelig fik mig

Så kan man da kun blive glad

Dejligt at høre i også har dejlige mænd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.