Dejlig dag <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

camillakrath

Idag vågnede jeg sent. Jeg havde endelig sovet fantastisk på trods af bækkenløsning!

Da jeg vågner har kæresten samlet reol, puslebord, kommode og hængt bebses knag + vores gardiner op. "bare lige som en overraskelse ".

Utroligt nok har jeg næsten ingen smerter idag!! Jeg kan faktisk gå uden at det smerter. Og vende mig i sengen!

Da jeg så kigger ud ad vinduet, så skinner solen direkte ind i stuen og fuglene synger da jeg åbner ud til vores altan!

Lige pludselig blev det bare super skønt at gå og sortere vores vasketøj osv. !

Jeg ville ingenting. Blot gøre opmærksom på at det er en skøn dag, og at jeg vist nok faktisk er lykkelig!!

Knus til jer alle her på baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Saram

camillakrath skriver:

Idag vågnede jeg sent. Jeg havde endelig sovet fantastisk på trods af bækkenløsning!

Da jeg vågner har kæresten samlet reol, puslebord, kommode og hængt bebses knag + vores gardiner op. "bare lige som en overraskelse ".

Utroligt nok har jeg næsten ingen smerter idag!! Jeg kan faktisk gå uden at det smerter. Og vende mig i sengen!

Da jeg så kigger ud ad vinduet, så skinner solen direkte ind i stuen og fuglene synger da jeg åbner ud til vores altan!

Lige pludselig blev det bare super skønt at gå og sortere vores vasketøj osv. !

Jeg ville ingenting. Blot gøre opmærksom på at det er en skøn dag, og at jeg vist nok faktisk er lykkelig!!

Knus til jer alle her på baby.dk

Aj hvor fantastisk.

Nyd du det endelig, du fortjener det helt sikkert.

// Sara Alrø.

Anmeld

6. marts 2011

Sofia

Lyder som en virkelig dejlig dag. Min har også været skøn. Sikke meget vejret betyder

Anmeld

6. marts 2011

camillakrath

Saram skriver:

Aj hvor fantastisk.

Nyd du det endelig, du fortjener det helt sikkert.

// Sara Alrø.

Tak søde <3

Nyder det også bare i fulde drag. Og der er masser af aktivitet i mavsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.