Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: Yeeeeeeeees hvor er det fedt....
Yeeeeeeeees hvor er det fedt....
ja det er ren underholdning
nutche skriver: jeg prøver at dæmpe min hulkende latter....ellers kan manden ikke se tv
jeg prøver at dæmpe min hulkende latter....ellers kan manden ikke se tv
Jeg prøver at læse dem op for min mand, men det meste af det drukner i latter, så han smiler bare pligtskyldigt Hvor er han sød
helora skriver: Jeg prøver at læse dem op for min mand, men det meste af det drukner i latter, så han smiler bare pligtskyldigt Hvor er han sød
sidder også konstant med tårer i øjnene....men manden gider ikke at høre om dem
nutche skriver: sidder også konstant med tårer i øjnene....men manden gider ikke at høre om dem
Måske mangler vores mænd bare den der overvældende glæde ved at grine af andres fejltagelser
helora skriver: Måske mangler vores mænd bare den der overvældende glæde ved at grine af andres fejltagelser
ja det passer nok bedre til kvinder at være så skadefro
Åh gud!!! Tak for ugens grin!! Tårene triller og jeg er SÅ tæt på, at brække mig af grin Bedste side jeg har set længe!! Ahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!
sikke et held at jeg er alene hjemme!!!
Louisiana28 skriver: Åh gud!!! Tak for ugens grin!! Tårene triller og jeg er SÅ tæt på, at brække mig af grin Bedste side jeg har set længe!! Ahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!
jamen kan bare heller ikke stoppe med at læse når først jeg får begyndt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128