Er pletblødning normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.674 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

Anonym trådstarter

I 7 uge? Oplevede det ik i min første graviditet men nu har jeg lige haft en lille lys pletblødning og er bekymret :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Anonym trådstarter

Suk er der slet ingen der kan hjælpe?

Anmeld

6. marts 2011

Disa

Anonym skriver:

I 7 uge? Oplevede det ik i min første graviditet men nu har jeg lige haft en lille lys pletblødning og er bekymret :-(

Så længe det kun var en lille plet blødning og at der ikke er kommet mere, så skal du ikke være nervøs, jeg har selv prøvet det og stor tuede, for troede at den store lykke var slut.

Så bare rolig bebs har det godt. 

Men sker det igen så kontakt lægen og fortæl det, men det betyder bestemt ikke at noget er galt, din livmoder skal jo udvides og derfor kan der komme små pletblødninger.

Håber jeg kunne hjælpe.

Anmeld

6. marts 2011

Snefnug1984

Hvis det blot har været en lille blødning uden smerter behøver du ikke være så bekymret.. Man kan bl.a. sagtens bløde lidt dér hvor man sku have haft sin næste mens efter befrugtningen..Eller det kan være et blodkar eller lign. Der er mange muligheder.. jeg har også haft lidt rosa udflåd osv. uden betydning..

Anmeld

6. marts 2011

Fenja09

Det er helt almindeligt, så længe du ikke fortsætte med at bløde og ikke har smerter, så tror jeg bestemt ikke at du behøver at være urolig.

Blødte selv i uge 7 eller 8, det var lige omkring det tidspunkt jeg oprindeligt skulle have haft min menstruation - synes du skal nævne det for lægen hvis du får pletblødning igen, det er meget rart at de ved det, hvis der skulle være noget senere hen.

Min læge skrev på mine papirer til hospitalet ( NF - scanning) at jeg skulle hurtigere til pga blødninger.

/Fenja

Anmeld

6. marts 2011

kiwifrugten

Jeg er i uge 33 og i uge 31 havde jeg pletblødning og jeg gik total i panik og jeg ringede til fødegangen. Jeg tog der op men der var ingen ting men ring lige der op. Hellere man kigger en gang for meget end for lidt

Anmeld

6. marts 2011

Anonym trådstarter

Åh godt at høre. Der har intet været siden og ingen smerter.

Anmeld

6. marts 2011

Sof

Jeg blødte en del i min graviditet med Silje. Jeg fik besked på at hvis det var mere end på størrelse med en 5'er, også selvom det kun var på toiletpapiret, så skulle jeg ringe til fødegangen. Jag var til ekstra scanninger i uge 12, 18, 20, 25, 32 og 34. Det var så pga. en slimhinde der krængede lidt ud af livmodermunden, så intet farligt, men jeg fik beswked på at jeg skulle ringe hver gang jeg blødte, så det gjorde jeg jo 

Hvis du er nervøs, så snak med din læge i morgen og hør ad  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.