Rocker Rulle, BarbaMama og en skøn skildpadde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Skouboe

kitty skriver:

Årh, hvor er hun sød. "mys mys, skilpaaaaaad´" Og Silja er da total Rocker med de briller. Skønt billede!

Har du selv syet Frejas dragt? Den er fin! Og ja, sikkert meget mere behagelig at rende rundt i en hel dag!

Ja, jeg måtte lige kreere noget på en aften - det kan man godt se på den.. jeg bliver nok nødt til at sy en bedre version af den BabarMama kjole til hende som hun kan bruge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

ChatH

Skouboe skriver:

Jeg synes vi skal prøve at holde fast i aftalen imorgen. Jeg har ret ondt i understellet (skulle nok ikke være taget med i Danmarks Akvarium, men jeg trængte bare sådan til at komme ud af huset), så lad os lige snakkes ved fra morgenen, når jeg ved hvordan jeg har det efter at have sovet i nat

Det gør vi du kan bare skrive når du er oppe og ved hvordand et står til

Anmeld

6. marts 2011

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Hvor er Silja dygtig.
Og sikke et sødt kostume Freja endte ud i. Det ville Bianca også ha' elsket!

Tak, tak - det var hvad jeg lige kunne strikke sammen med temmeligt kort varsel... jeg tror faktisk at der er mange små piger, der gerne vil have sådan en kjole...

Anmeld

6. marts 2011

Skouboe

Kristinewl skriver:

Dejligt indlæg søde

Flot kostume. Ville godt at jeg kunne lave noget selv...

Tak

Og det er bare at springe ud i det

Anmeld

6. marts 2011

Barbamama

Aaarhmen hvor er det skønne billeder!!!! Det ser bare ud som om I rigtig har hygget jer!!!

Anmeld

6. marts 2011

Skouboe

Milka skriver:

nej hvor er hun SØD!! det er de begge to 

Ja, Silja får lige stillet det rigtige ansigt op.. og så sutten i den anden hånd

Og Det er bestemt ikke sidste gang vi skal derud. Vi endte faktisk med at købe årskort. Det koster 180 kr for en voksen og så er børn under 3 gratis, og hvis man køber drikkevarer derude, må man sidde i cafeen og spise sin medbragte mad

Anmeld

6. marts 2011

Skouboe

CVVE skriver:

ÅRH altså pernille... dejligt med lidt glæde fra dig

Har vi stadig en deal i morgen og hvor er hun bare en skøn barbapappa

Det er også helt underligt ikke at føle det som om man står på kanten af et sort hul... det er rart at have bare en lille bitte smule overskud

Anmeld

6. marts 2011

Skouboe

michella80 skriver:

Aaarhmen hvor er det skønne billeder!!!! Det ser bare ud som om I rigtig har hygget jer!!!

Det har vi også - det var vildt hyggeligt og for engangs skyld tog begge ungerne det i stiv arm, så ingen sure miner eller brok, heller ikke selv om de ikke fik så meget søvn

Anmeld

6. marts 2011

Barbamama

Skouboe skriver:

Det har vi også - det var vildt hyggeligt og for engangs skyld tog begge ungerne det i stiv arm, så ingen sure miner eller brok, heller ikke selv om de ikke fik så meget søvn

Det er bare skønt når man har sådan nogle dage!!!!

Anmeld

6. marts 2011

Skouboe

michella80 skriver:

Det er bare skønt når man har sådan nogle dage!!!!

Ja, desværre ved man ikke om det bliver sådan en dag før man tager hjemmefra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.