Er det okay jeg beklager mig igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

grinny

Ellers må i lade være med at læse videre

Fik jo fjernet mine mandler i tirsdag og har stadig smerter! Øv altså! Jeg hoster også rimelig tit hvilket selvfølgelig gør at det springer op og begynder at bløde, det er heldigvis ikke værre end en isterning kan klare det.

Havde virkelig håbet på at jeg kunne starte i skole imorgen, men som det ser ud lige nu så skal jeg ingen steder.

Jeg kan stadig kun spise is og er ved at være godt træt af det, jeg vil så gerne have fast føde snart

Skal der virkelig gå så lang tid? Eller er jeg bare pivet?

Ked af at jeg brokker mig over det igen, men havde brug for at komme ud med det til nogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Aves.

grinny skriver:

Fik jo fjernet mine mandler i tirsdag og har stadig smerter! Øv altså! Jeg hoster også rimelig tit hvilket selvfølgelig gør at det springer op og begynder at bløde, det er heldigvis ikke værre end en isterning kan klare det.

Havde virkelig håbet på at jeg kunne starte i skole imorgen, men som det ser ud lige nu så skal jeg ingen steder.

Jeg kan stadig kun spise is og er ved at være godt træt af det, jeg vil så gerne have fast føde snart

Ked af at jeg brokker mig over det igen, men havde brug for at komme ud med det til nogen

JA!!! det er ok du ynker og NEJ!!! du er ikke pylret...det gør så skide pisse hamrende og av av av av ondt.. jeg fik fjernet mine da jeg var 19 år og jeg glemmer ALDRIG den smerte...en uge var jeg i helvede...

Håber snart du har det bedre..

Knus..

Anmeld

6. marts 2011

grinny

Eva. skriver:

JA!!! det er ok du ynker og NEJ!!! du er ikke pylret...det gør så skide pisse hamrende og av av av av ondt.. jeg fik fjernet mine da jeg var 19 år og jeg glemmer ALDRIG den smerte...en uge var jeg i helvede...

Håber snart du har det bedre..

Knus..

TAK! Havde virkelig brug for at høre at jeg ikke er pylret, fordi jeg føler mig virkelig som en

Det gør mega nas og man kan bare ingenting! Jeg vil så gerne spise mad så jeg bliver mæt fordi det savner jeg virkelig at være.

En uge siger du? Håber det er det samme med mig fordi så er der kun 2 dage tilbage, YAY! 

Anmeld

6. marts 2011

SiLiMiMa

grinny skriver:

nej for pokker! du er slet ikke pivet!

jeg fik mine fjernet, da jeg var 20 og hold op det gjorde nas i lang lang tid - og kender godt det med at det springer op. Det er noget af det værste jeg har prøvet- vil hellere føde faktisk

Det er jo klart at hver gang det springer op, jo længere tid går der før det heler rigtigt igen.

Håber snart du er over det, så du kan få noget ordentlig mad igen!

medfølende kram heise

Anmeld

6. marts 2011

Aves.

grinny skriver:

TAK! Havde virkelig brug for at høre at jeg ikke er pylret, fordi jeg føler mig virkelig som en

Det gør mega nas og man kan bare ingenting! Jeg vil så gerne spise mad så jeg bliver mæt fordi det savner jeg virkelig at være.

En uge siger du? Håber det er det samme med mig fordi så er der kun 2 dage tilbage, YAY! 

Du er slet slet ikke pylret...og jeg har altså både haft nyresten, født ved ks og fået lavet en masse ved mavse osv...men det der med mandler, avvvvv....det glemmer jeg aldrig.

Det blev bedre efter en uge, men der gik to uger før jeg var bare ok.. giv dig lov til at have det skidt...og ja, det med at være mæt, det er det lidt skidt med på flydende kost..

Anmeld

6. marts 2011

Janni.

Har aldrig fået fjernet mine mandler, men jeg føler med dig og vil ikke gå igen uden at give dig en kæmpe 

Rigtig god bedring, håber snart du er på højkant igen 

Anmeld

6. marts 2011

grinny

Heise skriver:

nej for pokker! du er slet ikke pivet!

jeg fik mine fjernet, da jeg var 20 og hold op det gjorde nas i lang lang tid - og kender godt det med at det springer op. Det er noget af det værste jeg har prøvet- vil hellere føde faktisk

Det er jo klart at hver gang det springer op, jo længere tid går der før det heler rigtigt igen.

Håber snart du er over det, så du kan få noget ordentlig mad igen!

medfølende kram heise

Jamen nu ved jeg da at jeg ikke skal spekulere på en fødsel for det lyder som om det her er meget værre og det har jeg da overlevet, hehe

Mit springer op hver dag, især når jeg har sovet fordi jeg hoster så meget lige når jeg vågner, det er rigtig øv!

Håber også snart jeg kan få lidt mad i mig igen uden jeg behøver at skrige af smerte

Anmeld

6. marts 2011

grinny

Eva. skriver:

Du er slet slet ikke pylret...og jeg har altså både haft nyresten, født ved ks og fået lavet en masse ved mavse osv...men det der med mandler, avvvvv....det glemmer jeg aldrig.

Det blev bedre efter en uge, men der gik to uger før jeg var bare ok.. giv dig lov til at have det skidt...og ja, det med at være mæt, det er det lidt skidt med på flydende kost..

Hold da op, det er derfor folk frygter det så meget. Dette er min første operation så jeg har intet jeg har kunne stille det op imod.

Altså jeg vil sige det sådan at mit er blevet bedre siden tirsdag, smerterne er ikke lige så slemme, men selvom jeg stadig tager smertestillinde 3 gange om dagen er jeg ikke smertefri endnu, og det er faktisk bare det jeg glæder mig til i første omgang

Anmeld

6. marts 2011

grinny

Buito skriver:

Har aldrig fået fjernet mine mandler, men jeg føler med dig og vil ikke gå igen uden at give dig en kæmpe 

Rigtig god bedring, håber snart du er på højkant igen 

Tusind tak, det er lige hvad man har brug for i denne tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.