Skal lige vide om det er normalt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

Dorthe1986

Hey piger

Jeg er nu i uge 35 Tiden er godt nok gået stærkt...

Nå men til mit spørgsmål. Indimellem (især efter dage hvor jeg har gået en del), så kan jeg mærke en stikken og murren i bækkenet... det føles som om det er omkring "udgangen"... Tænker det måske er lillemanden der bare lagt sig rigtigt og kører rundt med hovedet dernede... Men er det "allerede" nu?

Jeg har også lagt mærke til at jeg er blevet øm på indersiden af lårene. Kan især mærke det når jeg skal klæde mig af og på... Er det bare fordi mine muskler er ved at være påvirket af den ekstra vægt eller?..

Håber der er nogen, der kan svare mig på det

Fortsat god søndag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

AnneBJ

Kan ikke forklare dig så meget om det, men bare lige fortælle dig, at jeg har det præcis lige sådan, og har haft de sidste par uger

Så mon ikke de små drengebørn bare er artige, og lægger sig godt til rette?

Anmeld

6. marts 2011

Dorthe1986

Åh, det var da godt at høre At jeg ikke er den eneste

Jeg frygtede lige lidt at det var tegn på at jeg snart skulle føde, men han skulle da gerne blive liggende derinde lidt endnu

Anmeld

6. marts 2011

AnneBJ

Dorthe1986 skriver:

Åh, det var da godt at høre At jeg ikke er den eneste

Jeg frygtede lige lidt at det var tegn på at jeg snart skulle føde, men han skulle da gerne blive liggende derinde lidt endnu

Jeg har haft det sådan i 3 uger - som nævnt - men her sker ikke en hujende fis! Til gengæld tager smerterne til, hvis jeg øger aktivitetsniveauet, så tænk over hvor meget fysisk du laver, hvis du synes du får (for) ondt...

Anmeld

6. marts 2011

Sofia

Når jeg går får jeg sådan nogle jag ned foran i underlivet. Det lyder lidt som det samme du oplever. Jeg ved ikke hvad det er. Min jordemoder sagde det enten kunne være bækkenløsning eller fordi babyen drejer hovedet. Håber det er et tegn på der snart sker noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.