Hej de damer...
Ja som overskriften lyder, har vi taget "ude tjansen" på skift her i weekend, jeg havde tøsehygge fredag og manden skulle til bedste kammeratens fødselsdag i går i Karlslunde, så vi aftaler, at han overnatter ude for første gang i 2-3 år.
Jeg hygger med Olivia på 2 år og 2 måneder og Freya på 7½ måned. Olivia er lidt klattet, og jeg er oppe 20 gange for at give vand, sut osv.
Derfor tager jeg hende ind til mig i sengen, hvor jeg vågner ved et skrig - jeg løfter hende op til mig - og kan mærke, at hun vender helt forkert, armene sidder underligt og benene også - nu er det jo mørkt så jeg kan ikke se, hvad der foregår, jeg skynder mig at tænde lyset og ser, at hun har feberkramper og vender det hvide ud af øjnene!
Jeg har ALDRIG været så ræd i hele mit liv før, hun lignede en, der var ved at stille træskoene. Jeg greb telefonen imens jeg bare tudede, og ringede til 112, som sendte en ambulance med det samme.
Det var bare så ubehageligt og jeg er stadig påvirket af det FØJ! kl. var lidt i seks og jeg ringede til farmor, som kom løbende for at holde øje med lille Freyamus i mens vi kørte på hospitalet.. Hun sitrede i hele kroppen og var blå - de målte iltmængde, hjerte osv. og så kørte vi afsted, jeg fik fat på manden ved 7 tiden, hvorefter han tog den lange tur hjem og hente os på hospitalet ved halv ni tiden..
HVOR er feberkramper bare et klamt fænomen, jeg var lige ved at gå ud af mit gode skind. Andre der har oplevet det og som også bare blev hylet ud af den?
Tak fordi du læste med, jeg havde bare brug for lige at komme ud med mine tanker