Jeg er så sur!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

sabrina89

Da jeg var til NF scanning (alene da min kæreste skulle starte på sit nye job den samme dag) Da hun er færdig med scanne mig spørger hun om vi skal bestille tid til MD scanning med det samme og jeg bliver lykkelig for at jeg kan være med til at planlægge det for så er der er stor chance for at min kæreste kan komme med denne gang. Jeg siger så at det SKAL være en fredag og se sent på dagen som muligt (min kæreste arbejder i Aarhus og han har kun mulighed for at holde fri om fredagen, da han ellers kun er hjemme i weekenderne) Igår kommer der så et brev fra svangreklinikken om at de har ændret min dato til dagen før (om torsdagen istedet for fredag) Der står ikke noget om hvorfor de har ændret det, der står bare at min tid om fredagen er aflyst. Jeg er så sur og ked af det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Fru'Rugaard

Min dato bleb også ændret
Du bliver vel bare nød til at ringe derop, og få en tid en anden fredag, når I kun kan om fredagen

Anmeld

6. marts 2011

Snefnug1984

Jeg kan godt forstå du er frustreret.. Men der kan jo være mange årsager til, at din tid er blevet ændret. Du må jo ringe til dem i morgen og høre ad

Anmeld

6. marts 2011

Caroline86

kan godt forstå det er træls, men der kan jo altså ske meget på et hospital som gør de er nødt til at flytte rundt på tiderne...

Kan du ikke bare ringe til dem og forklare problematikken?

Og tillykke med den (går jeg ud fra) gode nf-scanning!

Anmeld

6. marts 2011

sabrina89

Jeg skal også ringe til dem imorgen og ha en forklaring på det hele. Min kæreste har allerede taget fri til den dato.

Anmeld

6. marts 2011

Snefnug1984

sabrina89 skriver:

Jeg skal også ringe til dem imorgen og ha en forklaring på det hele. Min kæreste har allerede taget fri til den dato.

Men det tyder jo på at de ikke har en tid dén dato.. Og din kærestes fridag kan nu nok ændres.. der er da nogle uger til MD scanningen endnu

Anmeld

6. marts 2011

sabrina89

Caroline86 skriver:

kan godt forstå det er træls, men der kan jo altså ske meget på et hospital som gør de er nødt til at flytte rundt på tiderne...

Kan du ikke bare ringe til dem og forklare problematikken?

Og tillykke med den (går jeg ud fra) gode nf-scanning!

Jeg skal også ringe og snakke med dem. Men da jeg bestilte tid bad jeg sygeplejersken om at skrive en bemærkning til min tid at vi kun kan fredag. Og tak det var fantastisk at se den lille hoppe rundt derinde og dobbelt så fantastisk hvis faren kunne være med

Anmeld

6. marts 2011

sabrina89

Snefnug26 skriver:

Men det tyder jo på at de ikke har en tid dén dato.. Og din kærestes fridag kan nu nok ændres.. der er da nogle uger til MD scanningen endnu

Jeg havde fået en fast dato (fredag den 8.4 kl. 14) Problemet med min kæreste arbejde er at han er kranføre hele holdet bliver nød til at holde fri og de har afbestilt alt det der skulle komme den dag de skulle hejse

Anmeld

6. marts 2011

Sofia

Kan godt forstå det er rigtig ærgerligt for jer. Men der er jo så meget logistik der skal gå op i sundhedsvæsenet - så det er nok mere nærliggende at tage en fridag på arbejdet.. Mon ikke det er muligt? Håber da de fleste chefer vil være behjælpelige! Men ja ring og hør om der er en chance for at du kan få en tid en fredag ellers!

Anmeld

6. marts 2011

sabrina89

Sofia skriver:

Kan godt forstå det er rigtig ærgerligt for jer. Men der er jo så meget logistik der skal gå op i sundhedsvæsenet - så det er nok mere nærliggende at tage en fridag på arbejdet.. Mon ikke det er muligt? Håber da de fleste chefer vil være behjælpelige! Men ja ring og hør om der er en chance for at du kan få en tid en fredag ellers!

For at min kæreste kan få fri skal hele holdet holde fri (han er kranføre og de kam ikke få hejst noget hvis han ikke er der) De arbejde ca. 14 timer om dagen så det er kun fredag han kan få mulighed for at holde fri. Han har allerede fået fri den dag (fredag d. 8.4 hvor de havde bugget en tid til os) Så alt hejsemateriale der skulle komme denne dag er blevet afbestilt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.