Hvilken hue er bedst og SIDDER bedst??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.749 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

grønbæk

Ja som overskiften lyder, synes jeg det er svært at finde en hue der er varm og sidder godt! Det er primært når lille pigen ligger og sover ude i barnevognen, jeg synes det er et problem, at huen enten glider ned i øjnene eller drejer rundt. Hun vågner ofte pga. af det.

Lige nu har vi en Joha hue uden snore, en lille hjelm hue med bindesnore og en elefant hue. Johaen er nok bedst, men ikke helt god. Hjelmhuen glider ned i øjnene, selv om jeg sætter den godt om i nakken. Elefant huen drejer ikke med, når hun drejer sit hovede og derfor kan hun komme til at ligge med et øre frit og det synes jeg ikke om, når hun er udenfor!

Har I nogle erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

signe.

Jeg har en melton elefant hue til min søn... selvom den ikke drejer helt med over hvis han ligger med hovedet på siden, så kommer øret ikke fri, da "hullet" ved ansigtet er ret lille så han er godt dækket selvom han mosler rundt i stor stil

Anmeld

6. marts 2011

Valle81

grønbæk skriver:

Ja som overskiften lyder, synes jeg det er svært at finde en hue der er varm og sidder godt! Det er primært når lille pigen ligger og sover ude i barnevognen, jeg synes det er et problem, at huen enten glider ned i øjnene eller drejer rundt. Hun vågner ofte pga. af det.

Lige nu har vi en Joha hue uden snore, en lille hjelm hue med bindesnore og en elefant hue. Johaen er nok bedst, men ikke helt god. Hjelmhuen glider ned i øjnene, selv om jeg sætter den godt om i nakken. Elefant huen drejer ikke med, når hun drejer sit hovede og derfor kan hun komme til at ligge med et øre frit og det synes jeg ikke om, når hun er udenfor!

Har I nogle erfaringer?

Jeg har i Bilka lige købt en lækker bomulds elefanthue fra Steffens til 49,95.

Den er super - den følger nemlig med rundt og sidder bare super godt - den sidder nemlig til ( uden at stramme nogle steder):0)

Den er sååååååååååååååå lækker:0)

Anmeld

6. marts 2011

3drenge

Reima og Name It strikelefanthuer er de eneste der duer herhjemme alle andre vi har prøver drejer nemlig helt rundt, når han sover ude.

Anmeld

7. marts 2011

elvital

kik kid... deres huer er i en utrolig lækker kvalitet, og de er også super fede!

Men ellers så har jeg samlet nogle links til sjove webshops hvor man kan få SEJE huer til småbørn (primær udenlandske -de er mere unikke og opfindsomme) her:  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.