bløde under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

fønix

hej 

Tænkte om der var nogen herinde som har blødt under graviditeten?

jeg er nemlig begyndt at bløde har ikke ondt i maven og vagtlægen sagde det var alm men ikke normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Sofia

Jeg har ikke blødt under min graviditet, men prøv at søge på lignenede tråde herinde, da jeg mindes at have læst en del der har skrevet om at de har blødt - hvilket har været almindeligt. Håber alt er okay.

Anmeld

6. marts 2011

Snefnug1984

Hvor langt er du?

Det er ikke normalt at bløde under graviditeten, men der er mange der gør det af forskellige grunde.

Jeg har ikke selv blødt, kun lidt brunligt udflåd i starten..

Anmeld

6. marts 2011

fønix

Snefnug26 skriver:

Hvor langt er du?

Det er ikke normalt at bløde under graviditeten, men der er mange der gør det af forskellige grunde.

Jeg har ikke selv blødt, kun lidt brunligt udflåd i starten..

jeg er 16+3, men har lige læst at det kann være slimhinderne der er irriteret eller det kan være livmoderhalsen der er slap, meen det tror jeg nu ikke det er.

jeg må bare ringe til lægen, tænkte bare der måske var nogen der kunne fortælle hvad det kan være

Anmeld

6. marts 2011

sweet

fønix skriver:

hej 

Tænkte om der var nogen herinde som har blødt under graviditeten?

jeg er nemlig begyndt at bløde har ikke ondt i maven og vagtlægen sagde det var alm men ikke normalt

har hørt om folk der har blødt under graviditeten unden der har været noget farlig ved det og min læge siger at det er der bare nogen der gør... har selv været gravid flere gange hvor jeg desværre er begyndt at bløde og så har tabt... men det skal lige siges at jeg havde meget ondt alle gangene... så har du ikke ondt er det jo kun et godt tegn men syntes da nu lige alligevel de skal tage at kigge på dig så du får ro i sindet... har en veninde hvis søster har blødt under hendes graviditeter i de første 3 mdr...og hun fik da nogle skønne børn alligevel..

Anmeld

6. marts 2011

puslepigen

Hej

Jeg har blødt(ikke noget der har svaret til en mens. blødning) flere gange i min nu værende graviditet, min læge mente at det var overbelastning, da jeg arbejder hvor der er en del løft og uheldige arbejdsstillinger, jeg blev sygemeldt i forbindelse med det og det hat hjulpet.

Da jeg var i omkring uge 20 blev jeg sygemeldt i resten af min graviditet, pga. en bækkenløsning. jeg har efterfølgende kun oplevet blødninng en enkelt gang det var fordi jegg havede taget for hårdt fadt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.