øv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

TbCp

Ved i hvad jeg lige har opdaget.... jeg har købt lidt tøj af en herinde på baby.dk.... d. 15. feb. og jeg har ikke fået det endnu...
Havde faktisk helt glemt det, men kom lige pludselig i tanke om at jeg da aldrig havde modtaget det tøj...

Håber godt nok ikke jeg er blevet snydt... det er da vildt surt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Skouboe

6. marts 2011

TbCp

Skouboe skriver:

Ja det er lidt øv Ikke fordi det var et stort beløb det drejede sig om... men alligevel...

Anmeld

6. marts 2011

Skouboe

det er princippet...

Anmeld

6. marts 2011

JustAnotherName

Ved i hvad jeg lige har opdaget.... jeg har købt lidt tøj af en herinde på baby.dk.... d. 15. feb. og jeg har ikke fået det endnu...
Havde faktisk helt glemt det, men kom lige pludselig i tanke om at jeg da aldrig havde modtaget det tøj...

Jeg har ventet på betaling for 11 dele tøj siden 9 februar.
Jeg har endnu ikke modtaget noget, og har ikke kunnet kalde vedkomne op. Så endte med at skrive til Henrik.

Nu gav hun lige lyd fra sig igår, og lovede at pengene ville komme.
Så jeg afventer, og håber....

Det er super ærgeligt, hvis/når nogle ikke er ærlige i handler.
Jeg har aldrig været skeptisk ved at sende, selvom pengene "kun er på vej", for jeg har kun haft positive oplevelser med ærlige mennesker førhen. Men man kan hurtigt blive mere forsigtig, hvis man så oplever at blive røvrendt. Det er skiiii træls, at nogle skal være sådan.

Men jeg satser som regel på, at der altid må være en god forklaring eller en ærlig fejl.....indtil det modsatte viser sig endeligt.

Måske HAR vedkomne sendt pakken, men den er gået tabt hos post.dk?
Min mor har oplevet det et par gange, at pakken aldrig kom. Og enkelte gange, har den været helt sønderrevet. Så det SKER også, at fejlen ligger hos posten. Men det er heldigvis sjældent, syntes jeg.

Jeg håber du modtager din pakke.
Og jeg håber at jeg snart modtager penge for det som jeg sendte..

Anmeld

6. marts 2011

TbCp

Skouboe skriver:

det er princippet...

Nemlig

Anmeld

6. marts 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Jeg har ventet på betaling for 11 dele tøj siden 9 februar.
Jeg har endnu ikke modtaget noget, og har ikke kunnet kalde vedkomne op. Så endte med at skrive til Henrik.

Nu gav hun lige lyd fra sig igår, og lovede at pengene ville komme.
Så jeg afventer, og håber....

Det er super ærgeligt, hvis/når nogle ikke er ærlige i handler.
Jeg har aldrig været skeptisk ved at sende, selvom pengene "kun er på vej", for jeg har kun haft positive oplevelser med ærlige mennesker førhen. Men man kan hurtigt blive mere forsigtig, hvis man så oplever at blive røvrendt. Det er skiiii træls, at nogle skal være sådan.

Men jeg satser som regel på, at der altid må være en god forklaring eller en ærlig fejl.....indtil det modsatte viser sig endeligt.

Måske HAR vedkomne sendt pakken, men den er gået tabt hos post.dk?
Min mor har oplevet det et par gange, at pakken aldrig kom. Og enkelte gange, har den været helt sønderrevet. Så det SKER også, at fejlen ligger hos posten. Men det er heldigvis sjældent, syntes jeg.

Jeg håber du modtager din pakke.
Og jeg håber at jeg snart modtager penge for det som jeg sendte..

Ja det er ikke altid det går lige godt ved Post Danmark......

Håber du får dine penge og håber at jeg får tøjet... det var nemlig noget rigtig fint noget

Og ja tit er der jo heldigvis en god forklaring! Og jeg er da heller ikke "skræmt" fra at handle med andre igen

Anmeld

6. marts 2011

KWL

TbCp skriver:

Det er da bare træls

Har du prøvet at skrive til hende??

Håber da "bare" hun har glemt det også

Anmeld

6. marts 2011

TbCp

Kristinewl skriver:

Det er da bare træls

Har du prøvet at skrive til hende??

Håber da "bare" hun har glemt det også

Ja det har jeg gjort lige nu her da jeg kom i tanke om det. Håber også det bare er en forglemmelse.

Anmeld

6. marts 2011

KWL

TbCp skriver:

Ja det har jeg gjort lige nu her da jeg kom i tanke om det. Håber også det bare er en forglemmelse.

Håber du høre fra hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.