Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvornår begynder i at hænge tøj uden for ??
sider her og nyder solen bare skinder og jeg nu har en dejlig stor havde efter vi er flyttet i hus.
Men hvornår kan man tørre tøj uden for. ???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du kan sagtens hænge det ud nu Måske det ikke tørre helt, men så dufter det dejligt friskt
mit hænger altid ude, om vinterne hvor der er meget koldt, kommer det ud i 1 time, så ind når det er godt koldt,, for så tørre det bare super duper
Anne G skriver: Du kan sagtens hænge det ud nu Måske det ikke tørre helt, men så dufter det dejligt friskt
lækkert så må jeg ud med det for der er da intet bedre en sengetøj der har hængt ude i den friske luft
tingimor skriver: lækkert så må jeg ud med det for der er da intet bedre en sengetøj der har hængt ude i den friske luft
Nej, det er simpelthen bare så skønt.. Jeg har også mit ude nu, det er bare med at nyde det gode vejr
tingimor skriver: Hvornår begynder i at hænge tøj uden for ?? sider her og nyder solen bare skinder og jeg nu har en dejlig stor havde efter vi er flyttet i hus. Men hvornår kan man tørre tøj uden for. ???
jeg gør det nok ikke før der er over 10 grader.......sådan cirka
gider ikke det skal hænge i mange timer før det er tørt......
heise
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128