Det bliver en god dag i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

jannebjerre

Hej Piger

Sikke en skøøøøønt forårs vejr
Vi skal i dag ud og besøge smukke Frederic og hans skøre mor og vi har glææææædet os længe

Det bliver en rigtig god dag

Hvad skal i andre lave på denne smukke dag??

Janne og Felix

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Skouboe

Sove! Begge mine piger er snotforkølede og har holdt mig vågen det meste af natten, så jeg kan dårligt holde øjnene åbne.

Anmeld

6. marts 2011

Laulund87

Vi skal til fastelavnsfest

I må have en rigtig god dag!

Anmeld

6. marts 2011

Manakauapo

Min elskede far, IKEA haderen, har lige foreslået at vi tager en tur i IKEA, så jeg kan få nye møbler idag! Wuuu!

Og så er jo fastelavn nede i mosen her kl.14:00. (Vi bor i et villakvarter, hvor der ligger en mose, og ved siden af den ligger der en legeplads til børnene. Derfor bliver det bare kaldt mosen! ) Det er min nevø's første fastelavn, så jeg gælder mig lidt til at se, hvordan det kommer til at forløbe med ham. Storesøster Emma ved vi jo godt bliver konge/dronning eller noget.

Anmeld

6. marts 2011

TbCp

Uhh jeg skal rigtig hygge

Først kører vi en tur til Korsør og sælger vores bil, og bagefter skal jeg og en af de andre NS-piger til Faaborg og besøge skønne Fru. Juhl (Thjul)

Anmeld

6. marts 2011

Vial

Jeg skal låne min fars bil og have børnene med ind til Købehavn, hvor vi skal besøge Louise, som har tvillinger - også dreng/pige, som hun OGSÅ har fået med donor.. Det glæder jeg mig så meget til.

Hendes børn er knap to år, så hun har noget mere erfaring end jeg..

Anmeld

6. marts 2011

mortilflere

vaske tøj og gøre rent 

Anmeld

6. marts 2011

Dinna88

jannebjerre skriver:

Hej Piger

Sikke en skøøøøønt forårs vejr
Vi skal i dag ud og besøge smukke Frederic og hans skøre mor og vi har glææææædet os længe

Det bliver en rigtig god dag

Hvad skal i andre lave på denne smukke dag??

Janne og Felix

Uhh, hvor hyggeligt
Vejret er SÅ lækkert her i Randers, så jeg smutter til Fussingø og fotograferer (Det var ikke nok at gå ned i parken...)

Så vi pakker kaffen, teen, frugten og kagen og så smutter fire afsted  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.