Endelig ro inde ved siden af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

Carina1977

Hele aftenen har der bare været sådan en larm inde ved min nabo. Det er også fint nok....det lyder til de havde det sjovt

Det er heller ikke det der er problemet. Når han har gæster, så bliver der hevet konstant i mit dørhåndtag, banket på min dør, og råbt fordi de jo tydeligvis ikke kan forstå, hvorfor de ikke kan komme ind. De må da efterhånden snart få lært, hvor han bor

Synes det er ret ubehageligt, når man sidder her alene. Det er i hvert fald blevet sådan, at min dør altid er låst. Vil ikke have dem rendende her i hvert fald. Tror nu de er meget fredelige mennesker, men det giver bare et helt gib i mig, hver gang jeg kan høre det der bump ude fra min dør.

Jeg er i forvejen ret paranoid, når jeg er alene....så nerverne sidder altså udenpå engang imellem hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

2721

Ej det er altså heller ikke rat når fremmede tager i ens håndtag når man er alene hjemme
Dejligt der er sluttet for denne gang

Anmeld

6. marts 2011

TbCp

Nej hvor træls!!! Næste gang han holder fest må du sætte en seddel på døren med en stor pil der peger hen mod ham

Anmeld

6. marts 2011

Carina1977

TbCp skriver:

Nej hvor træls!!! Næste gang han holder fest må du sætte en seddel på døren med en stor pil der peger hen mod ham

Haha rigtig god ide, så kan det være de kan lære det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.