mere ang skat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

heaven

hvornår udbetales "gevinsten"

er det noget med at hvis man skal af med penge, så kan man sætte trækprocenten op, i stedet for at betale "her og nu" - så det bliver trukket over næste år??

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

D.B.L

På min står der 28 marts

Mht. dit andet spørgsmål tror jeg det kommer til at køre automatisk alt efter beløbets størrelse

Anmeld

5. marts 2011

Filuca

Beløbet bliver indsat på din NEMkonto d. 28/3

Anmeld

5. marts 2011

mortilflere

Nej men man kan lave en afdrags ordning med dem , men tror det er billigere at låne pengene i banken..

De beholder alle bp til de har deres bla.

Anmeld

5. marts 2011

heaven

mortilflere skriver:

Nej men man kan lave en afdrags ordning med dem , men tror det er billigere at låne pengene i banken..

bp??

Anmeld

5. marts 2011

Louise mortil4

mortilflere skriver:

ehmm kan de ikke kun beholde BP hvis det er pasning man skylder for?? De tog da ikke vores BP sidste år selv om vi valgte at sætte vores trækprocent op i stedet for at betale.

Anmeld

5. marts 2011

mortilflere

det mente jeg da de gjorde , der er jo en lille grænse der ikke behøver at falde ved kasse 1 

Anmeld

5. marts 2011

Louise mortil4

mortilflere skriver:

det mente jeg da de gjorde , der er jo en lille grænse der ikke behøver at falde ved kasse 1 

ved det ikke jeg skulle af med 4500 og manden 6500 sidste år der tog de ihvertfald ikke af BP

Anmeld

6. marts 2011

Kamulla

ej de tager ikka af dine BP!! og overskrider beløbet du skal betale tilbage xxxxxxkr så kan det godt køre over skatten... jeg fik sidste år et smæk på knap 11000kr  og betaler over skatten

Anmeld

6. marts 2011

Carina1977

Hvis man har lavet en frivillig afdragsordning, så trækker de altså ikke i børnepengene. Det ved jeg, for jeg har selv prøvet at skulle betale nogle penge tilbage. Her drejede det sig så bare om for mget betalt boligsikring.

Hvisd mán laver aftaler og overholder dem, sker der ikke noget med nogen som helst offentlige ydelser. Men det mest normale, hvis man skylder i skat, er at man så bare betaler ekstra i det næste skatteår, eller betaler hele beløbet på en gang på et girokort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.