Hjælp - problemer med skat.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

Lotus86

Hej med jer

Vil jo som de fleste andre rigtig gerne ind og se om jeg skal juble eller græde, og jeg kan også godt få lov til at logge ind på skat.dk, men når jeg så trykker på forskudsopgørelsen, så kommer den meddelelse frem:

Fejlmeddelelse

Du kan ikke få adgang til TastSelv, borger via et link/bookmark i mappen Foretrukne i browserens værktøjslinje.

Log i stedet ind på standard måde via www.tastselv.skat.dk

Har i samme problem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Maria.

Siden er overbelastet!

Anmeld

5. marts 2011

Kamulla

log ind... og sæt denne i adresse linjen og slet den gamle... og tryk på forløbig opgørelse 2011

du skal erstatte XXXXXXXX med dit cpr nummer læs her

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1513762.ece

Anmeld

5. marts 2011

kamtok

Lotus86 skriver:

Hej med jer

Vil jo som de fleste andre rigtig gerne ind og se om jeg skal juble eller græde, og jeg kan også godt få lov til at logge ind på skat.dk, men når jeg så trykker på forskudsopgørelsen, så kommer den meddelelse frem:

Fejlmeddelelse

Du kan ikke få adgang til TastSelv, borger via et link/bookmark i mappen Foretrukne i browserens værktøjslinje.

Log i stedet ind på standard måde via www.tastselv.skat.dk

Har i samme problem?

Det er årsopgørelsen du skal trykke på

Anmeld

5. marts 2011

tine1985

Jeg kan ikke engang logge på med nem-id derinde. Den siger at der er opstået en fejl hver gang. Har allerede spildt 10 nøgler hen over dagen i dag. Nogen andre der har dette problem?

Anmeld

5. marts 2011

Rødhætte

Ja tror også siden er total overbelastet.. Har virkelig også brugt mange koder, men kan stadig ikke komme ind. Håber det bliver bedre imorgen

Anmeld

5. marts 2011

Lotus86

Så virkede det endelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.