hindbærbladethe - købes hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

Anonym trådstarter

som overskriften..
Hvor købes det..?
Og er der nogen der har erfaringer med det, i fht fødsel..?
Tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Mary

Helsekost butikker - både online eller i den virkelige verden  Fx Helsam.

Jeg aner ikke om det virker. Jeg drak det meget regelmæssigt i ugerne op til min førstefødte blev født, og hun kom da noget tidligere, i forhold til termin, end de næste to unger jeg har.....men om det er derfor, det ved jeg jo ikke. Man skal drikke det i de sidste 5-6 uger op til termin mener jeg det er, og så gerne op til flere kopper hver dag. Det modner livmoderen.....siges det. Held og lykke med det 

Anmeld

5. marts 2011

betjenten

Anonym skriver:

som overskriften..
Hvor købes det..?
Og er der nogen der har erfaringer med det, i fht fødsel..?
Tak..

Jeg drak det dagen inden jeg fik veer Og spiste også en halv ananas.... Har masser af the så vil gerne sende noget til dig??? Ellers kan det købes i helsekostbutikker

Anmeld

5. marts 2011

Anonym trådstarter

Mary skriver:

Helsekost butikker - både online eller i den virkelige verden  Fx Helsam.

Jeg aner ikke om det virker. Jeg drak det meget regelmæssigt i ugerne op til min førstefødte blev født, og hun kom da noget tidligere, i forhold til termin, end de næste to unger jeg har.....men om det er derfor, det ved jeg jo ikke. Man skal drikke det i de sidste 5-6 uger op til termin mener jeg det er, og så gerne op til flere kopper hver dag. Det modner livmoderen.....siges det. Held og lykke med det 

tusind tak..
Jeg har fem uger endnu, så det ville nok være meget passende, at begynde at drikke det nu, ikke..?
Tak for dit svar..

Anmeld

5. marts 2011

Anonym trådstarter

betjenten skriver:

Jeg drak det dagen inden jeg fik veer Og spiste også en halv ananas.... Har masser af the så vil gerne sende noget til dig??? Ellers kan det købes i helsekostbutikker

mange tak for svar..
Det lyder jo til, at have være effektivt hos dig..
Jeg har fem uger igen, så håber at det først vil have virkning, når baby er klar til at komme ud.. Dvs lige til termin.. He he..
Jeg prøver lige, om jeg kan finde det i en butik mandag, men ellers vil jeg gerne takke ja til lidt the.. jeg sender en pb hvis ikke jeg kan finde det - er det ok..?

Anmeld

5. marts 2011

betjenten

Anonym skriver:

mange tak for svar..
Det lyder jo til, at have være effektivt hos dig..
Jeg har fem uger igen, så håber at det først vil have virkning, når baby er klar til at komme ud.. Dvs lige til termin.. He he..
Jeg prøver lige, om jeg kan finde det i en butik mandag, men ellers vil jeg gerne takke ja til lidt the.. jeg sender en pb hvis ikke jeg kan finde det - er det ok..?

Du siger bare til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.