puuhaa...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

Pallemor

Hej alle.

Nu er det 3. dagen med kraftige og tunge plukveer og rigtig meget stik og jag ned i underlivet, samt smerter bagpå AVS. Jeg føler at hele mit underliv er ved at falde ud samt maven, det er så ubehageligt.. Samt stikkende smerter nedefra højre ben og op i højre side for og bag.

Var lige ude og tisse og der mærkede jeg en kold luft suse op igennem hele min nedre åbning? - Kan det være fordi jeg har åbnet mig??

Kram mig 36+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

nathja

har du prøvet at ringe til fødegangen?

det ville jeg helt klart gøre om ikke andet så for at komme ind og blive kigget på..

Anmeld

5. marts 2011

Pallemor

Var derinde i torsdag med regelmæssige plukveer og smerter i maven, men fik bare besked på at slappe af.. Men har også rigtig mange plukveer om natten og det snurre helt vildt i mit underliv..

Anmeld

5. marts 2011

Pallemor

Pallemor skriver:

Hej alle.

Nu er det 3. dagen med kraftige og tunge plukveer og rigtig meget stik og jag ned i underlivet, samt smerter bagpå AVS. Jeg føler at hele mit underliv er ved at falde ud samt maven, det er så ubehageligt.. Samt stikkende smerter nedefra højre ben og op i højre side for og bag.

Var lige ude og tisse og der mærkede jeg en kold luft suse op igennem hele min nedre åbning? - Kan det være fordi jeg har åbnet mig??

Kram mig 36+3

Slet ikke flere der har noget at tilføje... ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.