Bryllup uden baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.023 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

Rødhætte

Hej alle i skønne kvinder!

Min kæreste og jeg er i dag blevet inviteret til bryllup i august. Der vil vores kommende barn være små 4 mdr. Problemet er nu at parret vi skal til bryllup ved har frabedt sig at børn kommer med. Vi skal allerede give svar på om vi kommer inden jeg har født, så har ingen ide om hvilke "slags" barn vi får. Lige p.t er jeg ikke vild med tanken om at min lille pus allerede skal passes en hel dag når den ikke er større..

Hvad ville I gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

tinasmor

Rødhætte skriver:

Min kæreste og jeg er i dag blevet inviteret til bryllup i august. Der vil vores kommende barn være små 4 mdr. Problemet er nu at parret vi skal til bryllup ved har frabedt sig at børn kommer med. Vi skal allerede give svar på om vi kommer inden jeg har født, så har ingen ide om hvilke "slags" barn vi får. Lige p.t er jeg ikke vild med tanken om at min lille pus allerede skal passes en hel dag når den ikke er større..

Hvad ville I gøre?

Jeg tænker om der mon ikke er undtagelser når det er helt små babyer. Vi blev sidst nød til at inviterer til barnedåb uden børn fordi der ikke var plads nok. Men skrev selvfølgelig til dem jeg viste der havde små baby eller lidt større børn der blev ammet, at de selvfølgelig skulle med.

Kan du ikke høre hvordan det forholder sig med bryllupet.

Jeg synes personligt, at det ville være lidt mærkeligt at inviterer uden børn når de ved at du/I har en lille i ammer.

Anmeld

5. marts 2011

SussieThyssen

Rødhætte skriver:

Hvad ville I gøre?

Jeg ville meddele vennerne, at I enten tager barnet med, barnevognen kan jo stå i et værelse/rum ved siden af eller også kommer kun den ene af jer.
Lad gå med at barnet er et halvt år, så er det ok at få det passet, men et så lille barn kan man altså ikke forlange skal blive hjemme.
Du ved jo heller ikke om du ammer.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. marts 2011

Lou87

Rødhætte skriver:

Hvad ville I gøre?

Det er altid svært når man ikk ved hvilket barn man har og om man ammer osv osv..
Men jeg syntes bare at i sådan en situation at man siger JA TAK til invitationen og spørg nogle af de nærmeste, feks bedsteforældrene om de ku passe den dag.

Og så ser man ad til den tid... og så må man jo melde fra i værste fald... For det ska nok være helt ekstremt hvis du ikk kan komme ud nogle timer den dag.. De har en okay alder der og ville godt ku klare og få lidt MME og mos i stedet osv.. så andre sagtens kan passe.. (dog husk hvis du ammer, lige og prøve og give barnet med flaske nogen gange inden!)
Hvis der er noget helt galt - så forstår brudeparret nok også godt man melder fra.. Eller de forstår helt sikkert også hvis ikk i er de sidste der går sådan en aften

Anmeld

5. marts 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg ville spøge brudeparret om forbuddet også gælder en baby på 4måneder. Hvis det stadigvæk er et nej, så ville jeg ikke deltage, men sende min mand selv afsted.

Anmeld

5. marts 2011

Rødhætte

Tak for alle de gode svar indtil videre!

Tror bare jeg må være ærlig over for dem og sige at jeg ikke kan vide hvad "slag" barn vi får så kan ikke give 100 procent svar på om jeg kommer.

Anmeld

5. marts 2011

TinaPina

for mig ville det lidt komme an på hvem brudeparret var.

Men jeg ville nok finde en løsning på problemet og komme til bryluppet på en eller anden måde, hvis jeg havde et barn der kunne rumme at blive passet

Anmeld

5. marts 2011

Rødhætte

TinaPina skriver:

for mig ville det lidt komme an på hvem brudeparret var.

Men jeg ville nok finde en løsning på problemet og komme til bryluppet på en eller anden måde, hvis jeg havde et barn der kunne rumme at blive passet

Parret er ikke nogle vi har det vildt meget med at gøre, men det er en af min kærestes barndomsvenner. Nu må vi se ellers må kæresten jo bare afsted..

Anmeld

5. marts 2011

TinaPina

Rødhætte skriver:

Parret er ikke nogle vi har det vildt meget med at gøre, men det er en af min kærestes barndomsvenner. Nu må vi se ellers må kæresten jo bare afsted..

Ja okay, så det betyder noget for ham at komme med. Så ville jeg også se om jeg ikke kunne få det til at hænge sammen Det er jo også en fin chance for at i kan være lidt kærester efter, at i er blevet forældre

Anmeld

5. marts 2011

Tina&Laura

Rødhætte skriver:

Hvad ville I gøre?

I kan jo melde ud at i som udgangspunkt kommer, men at det er med forbehold.

I har jo, som du skriver, lige knap 4 måneder fra i har fået jeres baby til at i skal til bryllup - så mon ikke bordplanen kan laves så det passer med at det går op hvis i ikke kommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.