Krise - need help ASAP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

Miss BananaHammock

Vi er i iui behandling på brædstrup og skal skannes. Jeg fik tiden på min telefonsvarer men den er nu væk. Jeg er 99% sikker på at de sagde den 6/3, altså imorgen men kommer helt i tvivl. Kan man overhovedet få tid en søndag??????? De har Tlf svar på og dem i informationen kan ikke hjælpe. What to Do??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

otlitrom

Du kan godt blive scannet i weekenden, så det er meget muligt at det er i morgen

Anmeld

5. marts 2011

3rollinger

Miss BananaHammock skriver:

Vi er i iui behandling på brædstrup og skal skannes. Jeg fik tiden på min telefonsvarer men den er nu væk. Jeg er 99% sikker på at de sagde den 6/3, altså imorgen men kommer helt i tvivl. Kan man overhovedet få tid en søndag??????? De har Tlf svar på og dem i informationen kan ikke hjælpe. What to Do??

Jeg ville nok tage derud for en sikkerheds skyld.

Hellere tage derud en gang for meget end ikke moede op til det aftale moede, ikk.

Anmeld

5. marts 2011

Miss BananaHammock

Pyh... Tak for svar. Er helt rundt på gulvet. Sammentidig er jeg helt i tvivl om det var 8 eller 9.45. Det går sku godt ;0)

Anmeld

5. marts 2011

otlitrom

Så ville jeg møde op kl. 8, og tage mig den bitre erfaring, at man skal skrive ned, når man aflytter sin svarer, efter Brædstrup har ringet

Og der vil altid være åbent i weekenden. Din cyklus holder jo ikke pause, bare fordi det er lørdag eller søndag

Anmeld

5. marts 2011

Miss BananaHammock

kitty skriver:

Så ville jeg møde op kl. 8, og tage mig den bitre erfaring, at man skal skrive ned, når man aflytter sin svarer, efter Brædstrup har ringet

Og der vil altid være åbent i weekenden. Din cyklus holder jo ikke pause, bare fordi det er lørdag eller søndag

Hehe. Har skrevet det ned, men sedlen er væk :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.