hjælp piger.. må jeg male?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

betiinsen

Hej piger skal flytte her om en måned, og er der i uge 35 ca. Vi skal have malet en lille smule, og har jo læst man skal passe på med at male når man er gravid.

Men tænkte hvis jeg nu tager maske for mund og næse, og evt. sådan noget malertøj på, burde det så være noget galt i det?

har også læst man kan få noget specielt maling som ikke er så skadeligt at indånde?

det drejer sig kun om et enkelt rum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

MaybeBaby

Du kan bare male alt det du vil. Min sigerfars forlovede er egentlig maler og da jeg spurgte hende, da vi malede stue for et par uger siden, så sagde hun, at så længe at det var vandbaseret, så gjorde det ingenting. Når malere bliver gravide fortsætter de jo med deres arbejde også Men du kan selvfølgelig helgardere dig med maske og god udluftning

/Mette

Anmeld

5. marts 2011

N&J

Ja, det er helt rigtig hvad der blev skrevet, men men men, min veninde som også er maler - og som kun håndtere det hun måtte under graviditeten, har fået et barn med allergi og eksem, og vi har i fælleskab undret os over om der muligvis var en sammenhæng (nu gik hun jo i det til dagligt, men jeg havde sku nok ikke turde.. )

Anmeld

5. marts 2011

Kindfed

MaybeBaby skriver:

Du kan bare male alt det du vil. Min sigerfars forlovede er egentlig maler og da jeg spurgte hende, da vi malede stue for et par uger siden, så sagde hun, at så længe at det var vandbaseret, så gjorde det ingenting. Når malere bliver gravide fortsætter de jo med deres arbejde også Men du kan selvfølgelig helgardere dig med maske og god udluftning

/Mette

Mange kvindelige malere, særligt bygningsmalere, bliver faktisk sygemeldte i hele deres graviditet, hvis fimaet ikke kan finde noget til dem at lave, der ikke involverer graviditetsgodkendt maling (og det er der ikke meget af). Se, det var maler, man skulle være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.