Søskende-rabat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.822 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

maria_wlt

Nogen der kan finde eller kender til info omkring søskende-rabat til vuggestue/dagpleje.

Har 2 små børn meget snart, og kan skisme ikke finde ud af hvor jeg læser mig frem til det... (Er fra odense)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

engdraget

maria_wt skriver:

Nogen der kan finde eller kender til info omkring søskende-rabat til vuggestue/dagpleje.

Har 2 små børn meget snart, og kan skisme ikke finde ud af hvor jeg læser mig frem til det... (Er fra odense)

Hej

Altså i min kommune (vejen) betaler man kun ½ pris for billigste barn! Eks: Jeg har Lucas i dagpleje og giver ca 2200 for dette, og så er Magnus i BH, og det koster ca 1400, men ham giver jeg kun ca 700 for!

Så mon ikke det er sådan alle steder?

Lene

Anmeld

5. marts 2011

TbCp

Søskendetilskud

Har du mere end ét barn i dagtilbud, får du automatisk søskendetilskud. Der betales fuld pris for den dyreste plads. Der ydes 50 % søskendetilskud af betalingen for øvrige pladser.

Søskendetilskuddet gælder for børn optaget i kommunal dagpleje, vuggestue, børnehave, legestue, integreret institution og privat pasning. Det bemærkes, at børn optaget i skolefritidsordning ligeledes udløser søskendetilskud.

I de tilfælde, hvor der er indskrevet mere end et barn til samme pris, vil søskendetilskuddet tilfalde det ældste barn.
Søskendetilskud tildeles automatisk, når du har flere børn, som benytter pasningstilbud i kommunen. Eneste krav er, at børnene er tilmeldt med samme betaler og på samme adresse .

http://www.odense.dk/Topmenu/Borger/Boern/Bornepasning/Takster%20og%20tilskud/Tilskudsordninger.aspx

Anmeld

5. marts 2011

maria_wlt

SUPER.... TAK...

Anmeld

5. marts 2011

Hvem?

TbCp skriver:

Søskendetilskud

Har du mere end ét barn i dagtilbud, får du automatisk søskendetilskud. Der betales fuld pris for den dyreste plads. Der ydes 50 % søskendetilskud af betalingen for øvrige pladser.

Søskendetilskuddet gælder for børn optaget i kommunal dagpleje, vuggestue, børnehave, legestue, integreret institution og privat pasning. Det bemærkes, at børn optaget i skolefritidsordning ligeledes udløser søskendetilskud.

I de tilfælde, hvor der er indskrevet mere end et barn til samme pris, vil søskendetilskuddet tilfalde det ældste barn.
Søskendetilskud tildeles automatisk, når du har flere børn, som benytter pasningstilbud i kommunen. Eneste krav er, at børnene er tilmeldt med samme betaler og på samme adresse .

http://www.odense.dk/Topmenu/Borger/Boern/Bornepasning/Takster%20og%20tilskud/Tilskudsordninger.aspx

NICE, jeg har nemli også 2 der skal starte til sommer i dagpleje og havde regnet med det ville koste mig knap 5000, men det kan jeg da se det ikke gør, hvid den ene får 50%

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.