Hvad fanden sker der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. oktober 2008

Skovurt

Her for en lille times tid siden ringede det på døren - det var vores nabo (som vi iøvrigt aldrig har hilst på) - hun havde brug for lidt hjælp, for hun havde haft indbrud i dag.

Vi bor i en nyopført boligblok, og hendes dør er den eneste her på vores etage ude i selve "opgangen" (altså ude ved elevatoren), mens vi selv bor ude af en ydredør, og så med egen adgangsaltan (vores dør er altså for enden af en gang, med en ydredør ud til opgangen)

Jeg har været hjemme hele dagen - med undtagelse af ca 1½ i eftermiddags, og jeg har bare ikke hørt at hendes dør er blevet sparket ind.

Det endnu mere ubehagelige er så bare at i formiddags bemærkede jeg at der var en/nogen på vores adgangsaltan, da jeg hører døren smække, men jeg tænker at det nok bare er en der går og kontrollere at tingene er i orden - der er nemlig igangsat 1 års eftersyn på bygningen.
ca. 10 min senere kigger jeg ud af vinduet ud mod "gården", og der ser jeg en mand med en KÆMPE walkietalkie og en rygsæk, som låser sig ind i en anden opgang i bygning - og jeg leer lidt af at han bare absolut ikke kan få åbnet døren (:$), men fumler vildt med nøglen.
Nu sidder jeg så bare og tænker - gad vide om han har været en del af det indbrud, og gad vide om der er flere der har haft uventet besøg... FØJ altså.

Da jeg ved 14 tiden går en tur, bemærker jeg at hendes dør står åben - sådan lidt mere end på klem, og at der står en fyldt sort sæk uden for døren - så jeg tænker jo bare at de er ved at rydde op derinde; og da jeg kommer tilbage igen små 1½ time senere står døren stadig åben, og sækken står der endnu, så der overvejer jeg kort om jeg skal stikke hovedet ind for lige at tjekke at der er ikke er sket et eller andet (jeg tænkte nu slet ikke i baner af indbrud, men mere om en eller anden skulle være faldet om), men så bemærker jeg at nu ligger der en stor træliste på gulvet , som jeg ikke have set da jeg gik - så jeg tror at det er renovationsarbejdet der er begyndt inde hos hende...

Ihh hvor jeg bare synes det er træls træls træls... også selvom det "kun" er naboen det har ramt, og ikke os selv.

Anette
- som lige skulle have lukket ldt frustration ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2008

Pia.

Øv hvor surt.... bare folk dog kunne passe sig selv... det er da bare så grimt... det kunne da godt tyde på at det du oplevede var det røveri.. :(...

Knus Pia.

Anmeld

7. oktober 2008

Skovurt

hov, i min hurtigt tastende iver nåede jeg så slet ikke at fortælle at den der sorte sæk altså står derude endnu, og intet har med det at gøre... så den havde hun altså selv haft stilt der. :$

Vil tro at dem der var på vores adgangsaltan i formiddags var dem der brød ind derinde... men det er jo da kun gæt - og et eller andet sted er det jo også ligegyldigt - det er bare så træls... og så frustrerende at man ikke kan have sine ting i fred

Anmeld

7. oktober 2008

twinboys

Fy da føj... Det er aldrig rart at komme hjem og der så har været indbrud... Har set to hjem hvor der havde været indbrud... Selv mel og sukker var hældt ud på gulvet, da de tror at man gemmer penge disse steder også...

Åhh det er så grimt...

Majbritt(H)

Anmeld

7. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Det er fandeme træls at have indbrud - og så ved højlys dag. :-o De er da ikke bange af sig

Anmeld

7. oktober 2008

MorCamilla

Hvor er det forfærdeligt. Det er en af mine største frygter at komme hjem til et smadret hus pga indbrud. og vide at en eller nogle har været i mit hus og rodet i alle mine ting.
Håber at din nabo har det efter omstændighederne godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.