Blev du undersøgt i understellet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Blev du undersøgt i understellet, ved første læge besøg?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

569 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

Mira0911

Da jeg ventede Julie blev jeg tjekket i understellet ved første lægebesøg... Og regnede også med at jeg skulle denne gang her også... 

Jeg blev ikke undersøgt her ved første lægebesøg - Og det plejer man da - Gør man ikke? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

kamtok

Har stemt blankt..

Jeg blev kun undersøgt fordi jeg insisterede på at blive det, men det er faktisk blevet "sparet" væk, så det er ikke almindeligt at blive det mere, medmindre man selv insisterer på det..

Anmeld

5. marts 2011

sarahb

jeg blev da jeg ventede vores første, men ikke anden gang.
Det er ikk mange der gør det nu her.

Anmeld

5. marts 2011

JuelZ

MoarJ skriver:

Da jeg ventede Julie blev jeg tjekket i understellet ved første lægebesøg... Og regnede også med at jeg skulle denne gang her også... 

Jeg blev ikke undersøgt her ved første lægebesøg - Og det plejer man da - Gør man ikke? 

jeg blev ikke tjekket i understellet før jeg krævede at blive tjekket samt scannet da jeg røg på Holbæk Sygehus med kramper og blødning... ellers så havde de bare sendt mig hjem igen

Anmeld

5. marts 2011

Diana...

Nope blev kun undersøgt første gang. Det bliver ikke rigtig brugt mere så vid jeg ved. Men jeg bad selv om ikke at blive indersøgt da det var en mand og de skal ikke kikke mig der nede. Og min egen læge var langtids sygemeldt. 

Anmeld

5. marts 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Hen over de år hvor jeg har været gravid, blev man tjekket 3 gange via lægebesøg og 3 gange hos jordemoder, men det er der jo skåret kraftigt ned på i vore dage. Men da jeg så også hørte til risikogruppen, var jeg oveni til scanning engang om måneden...så jeg rendte jo til alt muligt med mine graviditeter.
Oven i det så var det normalt at man, hvis man gik over tid, var til jordemoder hver anden eller tredie dag indtil man fødte.
Så der blev passet godt på en dengang.
Så...jeg har sat kryds ved "noget andet".

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. marts 2011

Carina1977

Min læge fortalte mig, at man lige tjekker det, for at være sikker på, at man ikke er længere henne end man regner med. Så jeg forstår det da ikke helt

Anmeld

5. marts 2011

Clisolka

Jeg blev ikke tjekket nedenbords  Første gang jeg blev tjekket var da jeg blev sat i gang 

Anmeld

5. marts 2011

Kindfed

Jeg fik valget. Hun ville gerne gøre det, men sagde, at man på det tidspunkt i graviditeten (jeg var 8+0) ikke ville kunne se noget alligevel, men kun tjekke, at alt generelt stod godt til. Så jeg sagde pænt nej tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.