Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er blevet fortalt at man kan bede kommunen om en skraldespand, til bleer?
Nogend er har hørt om det, eller benytter sig af det tilbus?
Syntes nemlig det lyder lidt for godt til at være sandt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har ikke hørt om at kommunerne har sådanne tilbud.
Men jeg ved at man kan få en gratis baby-pakke i BabySam og der er der en blespand med i
MoriSverige skriver: Jeg har ikke hørt om at kommunerne har sådanne tilbud. Men jeg ved at man kan få en gratis baby-pakke i BabySam og der er der en blespand med i
Tænker på affaldsspand udenfor til bleer.. smiler..
Men ja, det er nok for godt til at være sandt
Lille-Nivs.Mor skriver: Jeg er blevet fortalt at man kan bede kommunen om en skraldespand, til bleer? Nogend er har hørt om det, eller benytter sig af det tilbus? Syntes nemlig det lyder lidt for godt til at være sandt..
Tror nu ikke man som privat person kan få dette. Min mor har det, men det er fordi hun er dagplejemor.
Snefnug26 skriver: Tror nu ikke man som privat person kan få dette. Min mor har det, men det er fordi hun er dagplejemor.
Arh.. ja, så er det nok der den ligger Men de arbejder jo også for kommunen
Lille-Nivs.Mor skriver: Tænker på affaldsspand udenfor til bleer.. smiler.. Men ja, det er nok for godt til at være sandt
Hehe... det havde jeg ikke lige tænkt på
MoriSverige skriver: Hehe... det havde jeg ikke lige tænkt på
Hehe.. jeg kunne jo også godt have uddybet det lidt mere
jeg har også hørt noget om at man som privat kan få en affaldsspand til, til bleer
men jeg kan intet finde om det, så jeg har opgivet... men følger lige lidt med her alligevel
Jeg har også hørt om det... Men hvordan man gør, ved jeg ikke
Det er renovationsafdelingen du skal have fat i...
Du kan sagtens få en spand specielt til bleer, mend et koster vidst 500 kroner ekstra om året
Ring til kommunen, borgerservice vil jeg tro, oghør på det...
Eller jeres renovationsfirma....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128