Kontrol igen på tirsdag...:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

Rebecca55

Så skal jeg scannes igen på tirsdag og hold da op hvor jeg glæder mig.... Men er nu ret sikker på alt er vel, for de tumler rundt på skift der inde og også på samme tid ind imellem...

Kan slet ikke vente til de kommer ud til os, for selvom tiden er gået hurtig, føles det som lang tid at skal vente 4 mdr. endnu. Selvom jeg aldrig har mødt dem, så savner jeg dem helt utroligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

4kløver

Rebecca55 skriver:

Så skal jeg scannes igen på tirsdag og hold da op hvor jeg glæder mig.... Men er nu ret sikker på alt er vel, for de tumler rundt på skift der inde og også på samme tid ind imellem...

Kan slet ikke vente til de kommer ud til os, for selvom tiden er gået hurtig, føles det som lang tid at skal vente 4 mdr. endnu. Selvom jeg aldrig har mødt dem, så savner jeg dem helt utroligt...

det er altid hyggeligt at kigge ind.. Men må sige at det må været flippet at se 3 på engang

Anmeld

5. marts 2011

K&S

Rebecca55 skriver:

Det er bare så vildt, at I skal have 3

Anmeld

6. marts 2011

Rebecca55

4kløver skriver:

det er altid hyggeligt at kigge ind.. Men må sige at det må været flippet at se 3 på engang

De er så store nu, så de kan kun fange en af gangen... Nogen gange kan jeg stadig ikke helt forstå at der er 3, tænk og være så heldig når nu vi skulle have hjælp til det. Vi gik fra ikke at kunne blive gravid, til at blive velsignet med de 3 børn jeg altid har ønsket mig...

Anmeld

6. marts 2011

Rebecca55

K&S skriver:

Det er bare så vildt, at I skal have 3

Ja det er helt uvirkeligt nogen gange... Men med alt det liv der er i maven, bliver jeg bekraftet i der er 3 hele tiden...Hi hi

Anmeld

12. marts 2011

Vial

Rebecca55 skriver:

Hvordan gik scanningen og hvor langt er du nu? Vil I gerne kende kønnene?

Det er da rigtig spændende. Da jeg var gravid med tvillinger, så følte jeg, at jeg nogle gange havde spist to blafrende ænder.. haha. Det er vildt, som der kan være "ungdomsfest" derinde.

Mine veninder var SÅ imponeret over, hvor meget liv der kunne mærkes.. Med tre må det være så vildt. Nyd det - lige pludselig ligger de så tæt, at du kun kan mærke puf - og så bliver man sgu så usikker, synes jeg.

Anmeld

12. marts 2011

Rebecca55

KaMa skriver:

Det er da rigtig spændende. Da jeg var gravid med tvillinger, så følte jeg, at jeg nogle gange havde spist to blafrende ænder.. haha. Det er vildt, som der kan være "ungdomsfest" derinde.

Mine veninder var SÅ imponeret over, hvor meget liv der kunne mærkes.. Med tre må det være så vildt. Nyd det - lige pludselig ligger de så tæt, at du kun kan mærke puf - og så bliver man sgu så usikker, synes jeg.

Jeg er i uge 22+0 og vi vil ikke vide hvad vi får...

Jeg har kunnet mærke dem siden uge 12 ca. og kan sagtens se dem udefra nu når de tumler rundt. Men det er helt fantastisk at mærke, men kan godt få lidt kvalme når de alle 3 går i gang samtidig. Der er da heldigvis stadig lidt plads at vokse på endnu, men de er begyndt at ligge meget tæt allerede.

Men Det gik rigtig fint i tirsdags, de ligger fint på kurven alle 3. Så det er jo skønt.

Anmeld

12. marts 2011

Rebecca55

KaMa skriver:

Jeg er i uge 22+0 og vi vil ikke vide hvad vi får...

Jeg har kunnet mærke dem siden uge 12 ca. og kan sagtens se dem udefra nu når de tumler rundt. Men det er helt fantastisk at mærke, men kan godt få lidt kvalme når de alle 3 går i gang samtidig. Der er da heldigvis stadig lidt plads at vokse på endnu, men de er begyndt at ligge meget tæt allerede.

Men Det gik rigtig fint i tirsdags, de ligger fint på kurven alle 3. Så det er jo skønt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.