Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den vil fanm ikke blive færdig xD"grøn giftkage" er jeg igang med, har altid hjulpet min mor med at lave den... MEN når jeg selv skal.. vil den bare ikke blive færdig! der står 25-30min.. min er oppe på 35min - holder godt øje med den! hvad kan være grunden ??? har givet den det bagepulver o.lign der skal til så forstår det ikke... det er SÅ pinligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Majdahls skriver: Den vil fanm ikke blive færdig xD"grøn giftkage" er jeg igang med, har altid hjulpet min mor med at lave den... MEN når jeg selv skal.. vil den bare ikke blive færdig! der står 25-30min.. min er oppe på 35min - holder godt øje med den! hvad kan være grunden ??? har givet den det bagepulver o.lign der skal til så forstår det ikke... det er SÅ pinligt
Det skal du altså ikke være så ked af ! - Det afhænger rigtig meget af ovnen, så i nogle ovne tager det kun halvt så lang tid som det gør for andre
SD21 skriver: Det skal du altså ikke være så ked af ! - Det afhænger rigtig meget af ovnen, så i nogle ovne tager det kun halvt så lang tid som det gør for andre
hehe ej jeg synes det er virkelig træls for det øverste er færdigt men det er bare det nederste der ikke vil være færdigt !!!
jeg opgiver den vil stadig ikke blive færdig ØV!!!
Dæk den eventuelt over med noget staniol imen den bliver bagt helt færdig, så får den ikke 'for meget' på toppen
Det gør jeg altid hvis jeg får samme problem som du har lige nu
MoriSverige skriver: Dæk den eventuelt over med noget staniol imen den bliver bagt helt færdig, så får den ikke 'for meget' på toppen Det gør jeg altid hvis jeg får samme problem som du har lige nu
aaarh ja selvf. hvorfor tænker jeg ikke på det tusind tak det vil jeg da prøve næste gang, medmindre jeg kan nå og redde den nu xD - den er heldigvis ikke så "brun" på toppen som jeg havde regnet med den ville blive
Majdahls skriver: aaarh ja selvf. hvorfor tænker jeg ikke på det tusind tak det vil jeg da prøve næste gang, medmindre jeg kan nå og redde den nu xD - den er heldigvis ikke så "brun" på toppen som jeg havde regnet med den ville blive
så lidt så lidt....
Glemmer det selv nogle gange.
Håber du kan nå at redde kagen
MoriSverige skriver: så lidt så lidt.... Glemmer det selv nogle gange. Håber du kan nå at redde kagen
jeg prøver ihvertfald har ikke lyst til at starte forfra igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128