Rki??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

mortilflere

CelinasMoarh skriver:

Tak

Men jeg har heldigvis snart betalt det hele af.. Juhuu

Men da jeg lige blev 18 , så synes jeg jo bare lige jeg skulle have det , og det , og det , på afbetaling... og rykkede lidt regninger for at kunne shoppe.. Argh Nix , man lærer af sine fejl , det har jeg ihvertfald..!! Så jeg synes RKI er en god løsning for dårlige betalere..

Har stor respekt for din udmeldning

Du beviser bare hvad man ik dør af , gør en stærk....

Vi har aldrig siddet der , og håber ikke vi kommer dertil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Isabella_mor

jeg står i RKI pga min søster engang fik lov til at få en telefon i mit navn. hun lavede så en stor regning på over 3000 kr. og så forsvandt hun (det var dengang hun var aktiv narkoman og sked på alt og alle)så jeg måtte betale den for hende og fik først det at vide da jeg fik brevet fra RKI...

så røg jeg i RKI pga det... ærgeligt ærgeligt.. men den bliver slettet til juni. så det glæder jeg mig til...

Anmeld

5. marts 2011

quar20

Har stemt nej og ingen af os har nogensinde stået i RKI - og jeg vil gøre alt der står i min magt for aldrig nogensinde at havne der..!!

Anmeld

5. marts 2011

Bellinda89

Carina1977 skriver:

Den fejl har jeg også begået...det tror jeg der er mange unge der gør. Jeg endte så ikke i RKI, fordi jeg betalte til tiden. Men mange unge tænker jo ikke over, at godt nok er det sjovt at bruge pengene, men de skal jo også betales tilbage igen hehe

Men dejligt at du snart kommer ud af RKI igen. Det er bestemt ikke et sted man har lyst til at være noteret

Hehe nej det har du så ret i , men man lærer jo af sine fejl

Anmeld

5. marts 2011

Bellinda89

Lone H. skriver:

Præcis Jeg står der os, men er færdig li om lidt

Ja jeg er heldigvis også snart færdig Juhu :b

Anmeld

5. marts 2011

Bellinda89

mortilflere skriver:

Har stor respekt for din udmeldning

Du beviser bare hvad man ik dør af , gør en stærk....

Vi har aldrig siddet der , og håber ikke vi kommer dertil

Tak

Ja jeg har lært meget af det

Anmeld

5. marts 2011

pussepige

Jeg har stået der en enkelt dag. Da jeg var så dum at give min bror et mobil abonnoment i mit navn og han var faktura modtager så jeg vidste jo ikke at regningerne ikke blev betalt.. Den dag jeg fik brev fra RKI ringede jeg og hørte hvor høj regningen var da jeg jo med det samme vidste at det var det mobil halløj da jeg altid betaler mine regninger.. 1000 kr som jeg betalte sammen dag og faxede kvit over til dem så var jeg ude.

Anmeld

5. marts 2011

Mor-til-asta-09

Hverken mig eller kæresten gør eller har gjort

Anmeld

5. marts 2011

celkt

jeg gør, da min ex-mand fik hevet mig med ud i en masse lort i den tid jeg var sammen med ham. Har aldrig haft problemer med den slags før han kom ind i billedet, men han gik konkurs med to selvstartede virksomheder i den tid jeg kendte ham, og når han ikke selv kunne skrive under hos f.eks. telia, ja så var jeg jo godtroende nok til at gøre det for ham. Og så oven i det røg vores fælles hus på tvangsaktion, så det står jeg der også for. Og det har jo lange udsigter, for en ½ million kan man ikke bare lige afdrage....

Men, jeg vil så sige det sådan, at ja, det er en hurtel man skal hen over, men man dør ikke af det. Og når man ellers har et fornuftigt syn på penge, og ikke har behov for at låne her og der og alle vegne, ja, så mærker man ikke så meget til at stå registreret derinde...

Anmeld

5. marts 2011

Lolli

Niksen biksen. Er alt for snusfornuftig og nærrig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.