shopping krise hjæælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

dollygirl

Hej tøser , jeg har tømt mit skab og smidt masser af tøj ud .. vil gerne forny med nye lækre tøj ..

men er ikke god til at shoppe i byen i butikkerne .. bliver altid forvirret og føler mig fortabt når jeg er i en butik .. Kan i give mig nogle gode hjemmesider hvor jeg kan købe lækkert tøj helst ned til xs , tasker og smykker  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Bellinda89

lillepuller skriver:

Hej tøser , jeg har tømt mit skab og smidt masser af tøj ud .. vil gerne forny med nye lækre tøj ..

men er ikke god til at shoppe i byen i butikkerne .. bliver altid forvirret og føler mig fortabt når jeg er i en butik .. Kan i give mig nogle gode hjemmesider hvor jeg kan købe lækkert tøj helst ned til xs , tasker og smykker  

online-mode.dk

Catwalkdeluxe.dk

Howcool.dk

Bubbleroom.dk

Nelly.com

Anmeld

5. marts 2011

MaliksMor

lillepuller skriver:

Hej smukke.

www.catwalkdeluxe.com

Anmeld

5. marts 2011

MaliksMor

CelinasMoarh skriver:

online-mode.dk

Catwalkdeluxe.dk

Howcool.dk

Bubbleroom.dk

Nelly.com

der var du lige hurtiger

Anmeld

5. marts 2011

JuelZ

lillepuller skriver:

der er www.nelly.dk eller www.online-mode.dk, men på den sidste er det meget forførende tøj og det ved jeg ik om du er til, men det er de hjemmesider jeg kender som har størrelser ned til xs. håber du kan bruge disse og ellers lure jeg lige med

Anmeld

5. marts 2011

Bellinda89

CamillaRH skriver:

der var du lige hurtiger

Hehe jeps :p

Handler meget på nettet :p

Anmeld

5. marts 2011

MaliksMor

CelinasMoarh skriver:

Hehe jeps :p

Handler meget på nettet :p

Så er vi to

Jeg har set at postbudet, kan stille pakkerne et sted, så tror jeg at jeg vil gøre fremover, da manden bliver lidt sur over at der kommer en pakke hver anden dag

Anmeld

5. marts 2011

Bellinda89

CamillaRH skriver:

Så er vi to

Jeg har set at postbudet, kan stille pakkerne et sted, så tror jeg at jeg vil gøre fremover, da manden bliver lidt sur over at der kommer en pakke hver anden dag

Hehe ja så er vi i samme båd

For køber også rigtig meget til mig og lille pigen på ebay.. Så han blir sgu lige lidt gnaven hehe..

Anmeld

5. marts 2011

sarahb

asos.com lækre varer og gratis forsendelse og 20 procent hvis du bruger koden 20SPRING

Anmeld

5. marts 2011

dollygirl

CamillaRH skriver:

Hej smukke.

www.catwalkdeluxe.com

tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.