Tak <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.292 visninger
24 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

Klumpe-dumpe

For alle jeres søde fødselsdags hilsner igår, her og der og alle vegne. I er simpelthen SÅÅÅÅ søde

Jeg havde en rigtig god dag, med fantastisk vejr, så der var virkelig forårsfornemmelser i luften

Wup wup jeg fik blandt andet en ny støvsuger, ja jeg har et eller andet med støvsugere. Så både i dag og igår blev der støvsuget  Malucca var dog en smule utilfreds med der blev sunget for moaaar og råbt huuuurrrrra, men hun fik dog "kage i munden"

-Og nåhhh ja, da jeg kom hjem efter at havde hentet hende i dp. stod der en buket uden for døren, med tnx: Tillykke søde. og jeg har endnu ikke styr på hvem de er fra

God forårsdag til jer derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Lilac

Det var så lidt  Dejligt du havde en god dag - og hvor SPÆNDENDE med blomster fra én du ikke ved hvem er! Uhhhhhh!! 

Anmeld

5. marts 2011

Klumpe-dumpe

Lilac skriver:

Det var så lidt  Dejligt du havde en god dag - og hvor SPÆNDENDE med blomster fra én du ikke ved hvem er! Uhhhhhh!! 

Synes nu det havde været bedre hvis jeg vidste hvem de var fra

Anmeld

5. marts 2011

Lilac

Rose <3 skriver:

Synes nu det havde været bedre hvis jeg vidste hvem de var fra

hehe, så ville det jo slet ikke være lige så spændende jo 

Anmeld

5. marts 2011

Klumpe-dumpe

Lilac skriver:

hehe, så ville det jo slet ikke være lige så spændende jo 

Det kunne det jo blive.... Ho-ho

Anmeld

5. marts 2011

Barbamama

Uhhhh det fik jeg slet ikke sagt!!!! TILLYKKE!!! Om end det er forsinket!!!! Og ja det er jo et skønt vejr i dag. Jeg glæder mig også til Carla vågner fra hendes middagslur så jeg kan komme ud igen!

Anmeld

5. marts 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Uhhhh det fik jeg slet ikke sagt!!!! TILLYKKE!!! Om end det er forsinket!!!! Og ja det er jo et skønt vejr i dag. Jeg glæder mig også til Carla vågner fra hendes middagslur så jeg kan komme ud igen!

Vi har været ude at race hele formiddagen... Eller Malucca var ude at race på sin nye motorcykel... Og det blev man dælme sulten af... 3 HELE rugbøder røg derinden bords

Anmeld

5. marts 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Vi har været ude at race hele formiddagen... Eller Malucca var ude at race på sin nye motorcykel... Og det blev man dælme sulten af... 3 HELE rugbøder røg derinden bords

SÅDAN det er sgu da sejt!!!! Hi hi... Ja vi har været i mødregruppe i dag og det har bare været så hyggeligt. Der blev også spist godt af både boller og rugbrød!

Anmeld

5. marts 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

SÅDAN det er sgu da sejt!!!! Hi hi... Ja vi har været i mødregruppe i dag og det har bare været så hyggeligt. Der blev også spist godt af både boller og rugbrød!

Skønt I har hygget. :D

Hvilke koncert var du til igår???

Anmeld

5. marts 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Skønt I har hygget.

Hvilke koncert var du til igår???

Det var med Dana Fuchs. Har lige lagt et link ind i den anden tråd, men kan da ligge den her også http://www.youtube.com/watch?v=7_1giUi0Itw

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.