Men jeg er simpelthen SÅ utålmodig.....
Jeg er 16+3 uger henne idag, med termin D 17 August...
Jeg har i forvejen to drenge og venter denne gang en pige... Har også glædet mig de to andre gange, men denne gang er det hele igen bare så nyt og jeg har så svært ved at vente på lille pigen kommer til verden....
Jeg syntes tiden går frygtelig langsom. Jeg havde barsel med Mathias til og med tirsdag, og onsdag var jeg til læge hvor jeg igen er blevet sygemeldt pga mit bækken og det vil jeg være resten af graviditen.... Jeg skal i næste uge begynde til graviditets svømning, så gør onsdag formiddag da med det...
Men udover det hva pokker gør jeg så for at få tiden til at gå. Mit bækken sætter meget store begrænsninger for mig 
Er jeg den eneste som føler så stor utålmodighed så tidlig i graviditeten? Og giver mig så dårlig samvittighed jeg har det sådan nu når jeg først fik den følelse de sidste 8-6 uger med drengene...
Snakkede med min Jm om det, og hun siger at når en kvinde pludselig venter et barn af sit eget køn efter at have fået drenge var det helt normalt at man føler som jeg gør nu.... Meeen ville være rart at høre fra andre at de har haft det lige sådan....
Tak fordi i lyttede....
Knus
Anmeld