Er så frygtelig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

Fru Nielsen

Men jeg er simpelthen SÅ utålmodig.....

Jeg er 16+3 uger henne idag, med termin D 17 August...

Jeg har i forvejen to drenge og venter denne gang en pige... Har også glædet mig de to andre gange, men denne gang er det hele igen bare så nyt og jeg har så svært ved at vente på lille pigen kommer til verden....

Jeg syntes tiden går frygtelig langsom. Jeg havde barsel med Mathias til og med tirsdag, og onsdag var jeg til læge hvor jeg igen er blevet sygemeldt pga mit bækken og det vil jeg være resten af graviditen.... Jeg skal i næste uge begynde til graviditets svømning, så gør onsdag formiddag da med det...

Men udover det hva pokker gør jeg så for at få tiden til at gå. Mit bækken sætter meget store begrænsninger for mig

Er jeg den eneste som føler så stor utålmodighed så tidlig i graviditeten? Og giver mig så dårlig samvittighed jeg har det sådan nu når jeg først fik den følelse de sidste 8-6 uger med drengene...

Snakkede med min Jm om det, og hun siger at når en kvinde pludselig venter et barn af sit eget køn efter at have fået drenge var det helt normalt at man føler som jeg gør nu.... Meeen ville være rart at høre fra andre at de har haft det lige sådan....

Tak fordi i lyttede....

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Louise6800

Det er ik kun dig der har det sådan, jeg venter godt nok den første d 11 august, men sys også tiden går for langsom og sys ik rigtig maven vokser osv.

Arbejder kun 2 dage om ugen, så kan godt følge dig når du er sygemeldt... det er hård og træls når dit bækken driller og man har ondt...

Så jeg sys der er laaaang tid til august...

Men vi må jo bare op med humøret og huske at vi får noget godt ud af det til august....

Anmeld

5. marts 2011

mulle7430

først vil jeg sige tillykke med i skal have en pige denne gang  jeg tror det er fordi det en pige som du ikke har nogen af  min graviditet nr 4 fik vi af vide det var en dreng og jeg kunne heller ikke vente overhovedet da jeg havde 3 piger i forvejen

men da jeg fødte var det en pige  ønskede mig sån en dreng men der kom kun 6 piger og ingen dreng til mig

det er da så trals meddit bækken også så tidligt  håber du kommer igennem resten uden for mange smerter

Anmeld

5. marts 2011

Fru Nielsen

Louise6800 skriver:

Det er ik kun dig der har det sådan, jeg venter godt nok den første d 11 august, men sys også tiden går for langsom og sys ik rigtig maven vokser osv.

Arbejder kun 2 dage om ugen, så kan godt følge dig når du er sygemeldt... det er hård og træls når dit bækken driller og man har ondt...

Så jeg sys der er laaaang tid til august...

Men vi må jo bare op med humøret og huske at vi får noget godt ud af det til august....

Ja, vi må væbne os med tålmodighed.... Og godt vi så har baby.dk!

Bliver spændende om vi føder samme dag!

Anmeld

5. marts 2011

Fru Nielsen

mulle7430 skriver:

først vil jeg sige tillykke med i skal have en pige denne gang  jeg tror det er fordi det en pige som du ikke har nogen af  min graviditet nr 4 fik vi af vide det var en dreng og jeg kunne heller ikke vente overhovedet da jeg havde 3 piger i forvejen

men da jeg fødte var det en pige  ønskede mig sån en dreng men der kom kun 6 piger og ingen dreng til mig

det er da så trals meddit bækken også så tidligt  håber du kommer igennem resten uden for mange smerter

Tror også følelsen er helt normal... Og vi har fået en masse pigetøj af en af mine veninder, og det har jo gjort at jeg bare glæder mig endnu mere, for jeg har pludselig en masse skønt tøj hjemme til hende... hehe, det så skørt!

Mit bækken er så hårdt ramt. Jeg har en skade i mit bækken fordi jeg kørte galt for nogen år siden. Var i herning centeret den anden dag, og hele dagen efter kunne jeg knap gå....

Men jeg ved det er en del af det at være gravid for mit vedkommende, og min mand er heldigvis super til at hjælpe i det daglige med det huslige.....

Tak for din lykønskning.....

Anmeld

5. marts 2011

Louise6800

Ja det kunne da være lidt sjovt hvis det bliver samme dag, også når vi begge 2 venter små piger...

Anmeld

5. marts 2011

Fru Nielsen

Louise6800 skriver:

Ja det kunne da være lidt sjovt hvis det bliver samme dag, også når vi begge 2 venter små piger...

Har i også alllerede bestemt navn?

Vores er en lille Nikoline... Har den ældste storbror bestemt!

Anmeld

5. marts 2011

Louise6800

Nikoline er også super sødt, så et godt valg af storebror

Nej vi kan ik rigtig finde ud af det endnu, men måske Annabell Celina eller Mathilde, men det er svært...

Anmeld

5. marts 2011

Fru Nielsen

Louise6800 skriver:

Nikoline er også super sødt, så et godt valg af storebror

Nej vi kan ik rigtig finde ud af det endnu, men måske Annabell Celina eller Mathilde, men det er svært...

Skulle jeg have valgt var det ikke blevet Nikoline. selvom jeg også syntes det er rigtig sødt.... Og jeg kan sagtens leve med hun skal hedde det, og syntes det er helt vild skønt han har valgt navnet. Nu er det det hun skal hedde, og det falder mig naturligt at kelde hende det.....

I har jo også go tid til at finde navn endnu....

Anmeld

5. marts 2011

Louise6800

Hvad ville du gerne ha hun skulle hedde hvis det var? 

Ja godt der er tid endnu da, for vi er helt rundt på gulvet med de navne, hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.