Nogle der har et par tandstikker :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

Vingummien

Knægten er begyndt at vågne kl 04:05 om natten og græder og roder rundt for at holde sig vågen.
Igår kom han ind og ligge i sengen lidt, og så ind i hans egen efter en times tid, så spørger han selv efter at komme ind igen.
Og i nat gjorde han det også, ind og hente ham og have ham ind i sengen. Og så ca en times tid efter med pylre og krammer osv så ind i hans egen seng igen. Han sover så også det længere om morgen, men jeg falder ikke lige så hurtigt i søvn som ham igen der om natten, så det kan mærkes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

TbCp

Vingummien skriver:

Knægten er begyndt at vågne kl 04:05 om natten og græder og roder rundt for at holde sig vågen.
Igår kom han ind og ligge i sengen lidt, og så ind i hans egen efter en times tid, så spørger han selv efter at komme ind igen.
Og i nat gjorde han det også, ind og hente ham og have ham ind i sengen. Og så ca en times tid efter med pylre og krammer osv så ind i hans egen seng igen. Han sover så også det længere om morgen, men jeg falder ikke lige så hurtigt i søvn som ham igen der om natten, så det kan mærkes

Puha ja så er der da vist brug for et par tændstikker!!!

Anmeld

5. marts 2011

Jules

Jeg har nogle du kan låne Jeg har nemlig ikke brug for dem for tiden 

Anmeld

5. marts 2011

otlitrom

Jeg synes da det er en træls vane han har fået

Håber det kun er en periode. Tror ikke daglig brug af tandstikker er så god

Anmeld

5. marts 2011

Skouboe

Klisterbånd er også rigtigt godt til de der dage... Og så hold fast i alle forældres mantra: "Det går over igen"

Anmeld

5. marts 2011

msax

jeg føler mig dig søde...

de kære unger burde jo vide at deres forældre er meget sjovere at være sammen med når de får lov at sove´om natten

Anmeld

5. marts 2011

Vingummien

msax skriver:

jeg føler mig dig søde...

de kære unger burde jo vide at deres forældre er meget sjovere at være sammen med når de får lov at sove´om natten

Haha ja

Anmeld

5. marts 2011

AnneBJ

Puha, lige sådan noget der ser jeg ikke frem til... 

Håber han snart finder på noget bedre (søvn, fx.?!) at bruge natten på!!

Anmeld

5. marts 2011

Vingummien

AnneBJ skriver:

Puha, lige sådan noget der ser jeg ikke frem til... 

Håber han snart finder på noget bedre (søvn, fx.?!) at bruge natten på!!

Ja det håber jeg godt nok også Kunne være rart, især de dage man skal op og afsted om morgen

Anmeld

6. marts 2011

KWL

Vingummien skriver:

Sender et kæmpe knus

Uden søvn er bare så forfærdentlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.