Babybjörn skråstol og bæresele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.010 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Bayze

Så er det tid til at sælge lidt ud. I denne omgang drejer det sig om en Babybjörn skråstol og bæresele. Skråstolen er brugt i 3 måneder i alt, og den ser ud som ny.  Farve sort/grå. Nypris 1000 kr., sælges til 600 kr.

Bæreselen er brugt i ca ½ år men meget lidt i perioden. Farve blå/grå. Nypris 1000 kr. Der medfølger 2 "savlesamække" fra Babybjörn. Nypris Ca 120 kr. Sælges samlet til 600 kr.
Jeg bor i Århus....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Bayze

Opsedasse!!

Anmeld

13. marts 2011

Swerg

Mums !

Lækre ting .. ! Desværre har vi dem selv, men hjælper da lige med en ''opper''

Kan varmt anbefale Baby Björn

Anmeld

17. marts 2011

Hailiesmom11

Bayze skriver:

Så er det tid til at sælge lidt ud. I denne omgang drejer det sig om en Babybjörn skråstol og bæresele. Skråstolen er brugt i 3 måneder i alt, og den ser ud som ny.  Farve sort/grå. Nypris 1000 kr., sælges til 600 kr.

Bæreselen er brugt i ca ½ år men meget lidt i perioden. Farve blå/grå. Nypris 1000 kr. Der medfølger 2 "savlesamække" fra Babybjörn. Nypris Ca 120 kr. Sælges samlet til 600 kr.
Jeg bor i Århus....

Hej det ser flot ud..

Kan du komme med en samlet pris for begge dele?

Anmeld

17. marts 2011

Bayze

Hejsa

Begge dele er også i rigtig flot stand. Kvaliteten er jo super, og både stol og sele er ikke brugt ret meget.

Men jeg kan desværre ikke give dig en samlet pris, for jeg solgte stolen i går. Har ikke lige nået at opdatere herinde:-)

Jeg vil fortsat gerne have 600 kr. for selen inkl savlesmækkene. Det synes jeg er en rigtig fornuftig pris:-)

Forresten skal jeg også have sat en Recaro autostol til salg. Den er brugt ca 1 gang hver 14. dag i 8 måneder. Så også i rigtig flot stand. Den er til nyfødt op til 13 kg. Der er sådan en ekstra indsats i den til de nyfødte. Sort/grå. Nypris 1399, sælges til 700.

Og så har jeg en rigtig flot brun slynge til salg. Den er HELT ubrugt. Koster 500 fra ny, sælges til 300.

Anmeld

15. april 2011

Bayze

Skråstolen er solgt, men har stadig bæresele, slynge og autostol til salg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.