Billed-spas for gravide! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

TbCp

kitty skriver:

Det kan der selvfølgelig være noget om

Hihihi jeg ELSKER det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Happiness

Synes også det ser skægt ud Især når man ser forskellen iforhold til dit alm. mavebillede

Må tage et billede imorgen og sætte på. Kameraet ligger nemlig lige til opladning. Det døde efter jeg havde taget dagens mavebillede....

Anmeld

4. marts 2011

Vial

kitty skriver:

Haha ja der er vist fest i den ene side.

Jeg var ved lægen idag, og da hun skulle måle maven sagde hun "hold da op den er skæv" og så kiggede jeg ned. Der var ingen tvivl om at krølfisen havde valgt venstre side

Det er sjovt som de kan møfle rundt derinde. Og du havde endda to stks

Ja, det er sjovt. Man tænker jo umiddelbart, at deres svømmebassin er småt, men det er åbenbart stort nok til, at de kan rykke fra hjørne til hjørne.

Anmeld

5. marts 2011

Laulund87

Mens jeg var indlagt og havde det hammer dårligt, (kan man vist godt se) tegnede min søster på min mave

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. marts 2011

otlitrom

Laulund87 skriver:

Mens jeg var indlagt og havde det hammer dårligt, (kan man vist godt se) tegnede min søster på min mave

Hahahaha, fantastic! Dejligt morgengrin! TAK! Og nej, det var af maven, ikke af dig

Anmeld

5. marts 2011

Laulund87

kitty skriver:

Hahahaha, fantastic! Dejligt morgengrin! TAK! Og nej, det var af maven, ikke af dig

Haha du må ellers gerne grine af mig også Måske var det ikke så sundt, men jeg kedede mig SÅ meget de 4 uger jeg lå der, så min søster kom næsten hver dag og underholdt mig 

Anmeld

5. marts 2011

otlitrom

Laulund87 skriver:

Haha du må ellers gerne grine af mig også Måske var det ikke så sundt, men jeg kedede mig SÅ meget de 4 uger jeg lå der, så min søster kom næsten hver dag og underholdt mig 

Hvor sødt af hende!

Jeg skal passe på, hvad jeg siger på nuværende tidspunkt, for det kan jo ændre sig. Men jeg har ikke ondt nogen steder, udover en øm lænd om aftenen. Så lige nu kan jeg slet ikke forestille mig at skulle være sengeliggende.. Det må være SÅ kedeligt! Men vhad gør man ikke for de små?

Anmeld

5. marts 2011

Laulund87

kitty skriver:

Hvor sødt af hende!

Jeg skal passe på, hvad jeg siger på nuværende tidspunkt, for det kan jo ændre sig. Men jeg har ikke ondt nogen steder, udover en øm lænd om aftenen. Så lige nu kan jeg slet ikke forestille mig at skulle være sengeliggende.. Det må være SÅ kedeligt! Men vhad gør man ikke for de små?

Jeg havde det virkelig skidt i den periode! Jeg kunne intet spise og derfor blev jeg dehydreret og lå med det skrækkelige drop. Desuden fik jeg en kraftig blærebetændelse der satte veerne i gang Der gik 14 dage før der var bugt med den. Piv det var den værste periode i graviditeten.

Anmeld

5. marts 2011

minbaby

Da jeg var 36+4 mente mine store piger at det var ved at være tiden at lillesøster kiggede ud til dem.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. marts 2011

otlitrom

minbaby skriver:

Da jeg var 36+4 mente mine store piger at det var ved at være tiden at lillesøster kiggede ud til dem.

Hvor fint Hyggeligt at de store kan være med på den måde. De har sikkert synes det var skægt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.