Piratkopiering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Min mening om piratkopiering

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

889 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

..

Hvad er jeres holdning til piratkopiering?

Laver I selv kopier af musik og film, får det lavet af andre eller køber I altid originalen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

tinasmor

Tror ikke du vil få så mange til at stå frem og prale med at de har (ulovlige) piratkopier

Anmeld

4. marts 2011

Ina33

Jeg er meget imod piratkopiering. At jeg aldrig ville kunne finde på at købe en piratkopi er nok så meget sagt, men jeg forsøger i hvert fald så vidt muligt at undgå det.

Min søn er vist også den eneste i børnehaven der ikke må få en chip i sin nintendo...

Anmeld

4. marts 2011

Caroline86

jeg er faktisk en af de lovlydige her

Jeg køber altid originalerne...

Jeg har vel som sådan ikke noget imod at andre kopierer... tror jeg.. tror aldrig rigtigt jeg har taget stilling til det... det burde jeg måske...

Anmeld

4. marts 2011

Carina1977

tinasmor skriver:

Tror ikke du vil få så mange til at stå frem og prale med at de har (ulovlige) piratkopier

Nej det er nok ikke så smart at gøre.....det er jo ulovligt, uanset om man selv laver dem, eller får/køber dem af andre

Jeg selv har altid købt originalerne, både fordi jeg synes det er moralsk forkert at lave pirat-kopier, men også fordi at jeg aldrig nogensinde ville have min samvittighed i orden, hvis jeg gjorde det.

Anmeld

4. marts 2011

tinasmor

Jeg køber faktisk hverken film eller musik og har aldrig gjort det. Eller dvs at jeg som ung selvfølgelig købte cdér (der vist ligger på loftet et sted) men de sidste 15 år tror jeg ikke jeg har købt noget som helt musik og en dvd har jeg aldrig købt. Jeg ser altid kun en film en gang. Dvs jeg lejer eller går i biffen og gider aldrig se den igen når jeg kender handlig og hvordan den ender. Musik hører jeg kun fra radioen.

Anmeld

4. marts 2011

DLM

i følge statestikken er der jo nogen der gør, men hvem ville dog indrømme det måske hvis man kunne svare ano

Anmeld

4. marts 2011

..

I har ret, ingen vil stå ved at de har nogen kopier liggende men mon ikke der er nogen der vil stå ved at de syntes det er ok?

Det er der jo tilsyneladende en del der syntes..

Anmeld

4. marts 2011

N&J

Jeg køber selv originalt og min samling af film er helt enorm stor, men har intet problem med hvad folk gør, det er lige så ulovligt for mig som at gå over for rødt - og det må være op til folks samvittighed, jeg vil bare helst have det originalt - og på dvd eller cd, det med at downloade det (lovligt) er bare ikke det samme som at sætte sin nye eller gamle cd på.. lidt oldschool er jeg vist stadig.. 

Anmeld

4. marts 2011

DLM

vil da også sige det er helt op til den enkelte person, hvis en vil dl en film eller musik fint med mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.