Amalie og laura takker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

MORJESPERSEN

for de mange flotte fødselsdags hilsner...

De havde en god fødselsdag, de var jo ved deres far på deres fødselsdag, emn jeg valgte at deltage af ligevel... men det blev nu ikke unden en diskution desværre...... men heldigvis mærkede pigerne eller gæsterne ikke til det.

Jeg sider lige nu på Fyn, jeg er taget ned til min søster. I morgen skal jeg holde stor fest for pigerne og hele min familie kommer, men ik min mor, men hun har sendt et stort penge beløb til os.....

I morgen aften skal jeg i byen men min søster, så der er fundet barnepige... det er længe siden jeg ar været det.

Og søndag kan jeg lige nå at besøge et venne par inden tur igen går til Mors hvor hverdagen kalder.

Der er nogen der gerne vil købe vores hus, så vi håber de kan låne penge til det i banken....

Det var lige lidt her fra mig

KNUS TIL I ALLE SKØNNE PIGER

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Jules

Dejligt at pigerne havde en god fødselsdag.... 

Det ville da være super dejligt for jer hvis  kom af med huset! Det må da være noget af en byrde at ligge inde med :(

Håber du får en rigtig fed aften i byen....! Og at pigernes fødelsdag hos dig går super godt!

Knus og kram

Anmeld

4. marts 2011

TbCp

Kan godt forstå du gerne ville være med til pigernes fødselsdag selvom det var hos ham!

Og dejligt at du så skal fejre dem nu med din familie!

Hav en rigtig god bytur! Og huske at få DANSET!!!

Anmeld

5. marts 2011

sarahb

hvor dejligt at de alligevel havde begge forældre til deres fødselsdag.. Men ØV at det også var en dag med et skænderi for dit vedkommende.. Jeg håber huset bliver solgt snart, så du kommer mere og mere ud af det hele, så er det lettere det hele..

Lyder fantastisk med en bytur, det kan være du lige har brug for det.

Anmeld

5. marts 2011

Lilac

Dejligt de havde en god dag  Og hvor lækkert for dig med en tur i byen! Rigtig god tur til dig 

Anmeld

5. marts 2011

ooo

Træls at der lige skulle være en diskussion til pigernes fødselsdag, men ellers lyder det da som om tingene er ved at flaske sig for dig og tøserne. FEDT hvis I kan få solgt huset, så er det en ting mindre I skal være fælles om, og som kan bidrage til dårlig stemning.

Håber at du har det bedre, og at du nyder foråret, der er ved at snige sig ind på os.

Mange kram herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.