iih bliver simpelthen nødt til at dele det med jer :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. marts 2011

Anonym trådstarter

Holder mig lige ano pt. da kæresten ikke må finde udaf noget 

Jeg er bare såååå spændt på hans reaktion at jeg slet ikke kan vente  

for det første: Han ELSKER klovn og las vegas og dermed også  Lars Hjortshøj.. 

Han har læææænge sagt til mig at vi bliver NØDT til at tage hen og se et show han skal have næste måned, og jeg har sagt til ham heeele tiden, at det KAN vi ikke, da pengene ikke er til det, overhovedet.. MEN, JEG HAR KØBT BILLETTER  !! 

Sååå, da vi har månedsdag den 08. er planen denne: Vores datter bliver passet (som han også har spurgt om længe, da han gerne vil have mig lidt for sig selv, men det har jeg så udsat nu i 4 måneder) menuen står på bøf, sauce, flødekartoffler og champagne, derefter en kage lavet som en pakke, med billetterne indeni, har tænkt mig at lave en floooot kage (så flot jeg nu kan lave den, er ret ny inden for kagebagning) (har i en idé til hvordan jeg skal lave 'låget' så sig endelig til (; ) er SÅ SPÆÆÆÆNDT  !! 

Ville bare lige dele min spænding med jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

ulleby

Riftig god fornøjelse - det er så fetd gjort af dig

Anmeld

4. marts 2011

Anonym trådstarter

Riftig god fornøjelse - det er så fetd gjort af dig

iih tak for det, glæder mig så meget, og det er et gooodt stykke tid siden romancen sidst besøgte vores hjem 

Anmeld

7. marts 2011

Sakris

Kunne man måske ikke bare skære et hul i den nederste del af kagen, eller lægge en forhøjning i bunden af bradepanden, inden dejen hældes i? Så må man da kunne få et hulrum? Hullet kunne måske dækkes til at fondanten, hvis man skærer det hele vejen igennem kagen?

Anmeld

8. marts 2011

Shibby

Hvor er du en dejlig kæreste!!

Anmeld

8. marts 2011

Anonym trådstarter

Sakris skriver:

Kunne man måske ikke bare skære et hul i den nederste del af kagen, eller lægge en forhøjning i bunden af bradepanden, inden dejen hældes i? Så må man da kunne få et hulrum? Hullet kunne måske dækkes til at fondanten, hvis man skærer det hele vejen igennem kagen?

sikke en god idé. THX! (;

Anmeld

8. marts 2011

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Hvor er du en dejlig kæreste!!

ih, taak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.