Autostole - hvilken model?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.773 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

ulleby

Halløj Ladies

Vi skal selvfølgelig ud og have fat i 2 stk af den "lille" model autostole - og kan ikke finde ud af hvilken der skal købes

Er kommet frem til det ikke skal være brugt - det tør jeg ikke

Men så har kæresten set en model fra Fisher Price man kan købe gennem Coop - nettorv. Den er ret billig - men jeg kender intet til den model? Og jeg syntes måske det skulle være Römer eller Recaro - men de er selvfølgelig en del dyre og vi kan bestemt godt bruge pengene på noget andet.

Så de damer er der nogen af jer der kender Fisher price modellen?

Ellers rigtig god weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Hvem?

ulleby skriver:

Halløj Ladies

Vi skal selvfølgelig ud og have fat i 2 stk af den "lille" model autostole - og kan ikke finde ud af hvilken der skal købes

Men så har kæresten set en model fra Fisher Price man kan købe gennem Coop - nettorv. Den er ret billig - men jeg kender intet til den model? Og jeg syntes måske det skulle være Römer eller Recaro - men de er selvfølgelig en del dyre og vi kan bestemt godt bruge pengene på noget andet.

Kender ikke Fisher Prices' autostole eller deres test, men til min den mindste (0-13 kg) har jeg den nye Brio med isoflex - lækker stol, min anden søn på 13 mdr. bruger (9-18kg) Römers King Plus og den skal den bette bestemt også have næstefter, men ville egentlig anbefale Brio'en

Anmeld

4. marts 2011

mor til lille emma

jeg har en römer med 5 punktsele. Den har sådan nogle dimer i siderne som skal slås ud når man kører... Den er super god!

Vil til en hver tid vælge römer

Kan helt klart godt forstå du ikke vil have en brugt.

Anmeld

4. marts 2011

tinasmor

Hvis det står til penge. ville jeg klart hellere vælge en brugt i en kendt model (Rømer eller lig) De siger grunden til man ikke skal købe brugt er fordi hvis den har været ude i et trafik uheld, og jeg tror heldigvis ikke der er mange der har været ude for trafik uheld og derefter sælger en autostol.

Så personligt ville jeg gå efter en kendt og en af dem der har vundet i test. Enten som ny hvis pengene er til det, ellers brugt.

Anmeld

4. marts 2011

musse1

kan også anbefalde cybex den fandt jo i test for 2 år siden. vi har den nu, og er super glade for den.

ellers har vi altid kørt med rømer, som alser også klart kan anbefaldes i alle str.

Anmeld

5. marts 2011

morpia1

Hejsa

Jeg er også stor fan af Rømer og har lige fået en Rømer Evolva til lille pigen og har en Rømer kid plus - begge købt hos  http://www.kidsnbaby.dk/ 

Smil

Anmeld

5. marts 2011

frk Jensen

ulleby skriver:

Halløj Ladies

Du kan leje en rømer og de andre kendte mærker i Ønskebørn og Babysam.. Du ligger et depositum , og giver omkring 30 kr pr md for at lege den..

Så aflevere du dem bare igen, når de skal op i den næste str..

Det kan du hvert fald spare lidt penge på... :)

Anmeld

5. marts 2011

Tina&Laura

ulleby skriver:

Halløj Ladies

I kærebørn (mor & far) kan man få en autostol de små kan sidde i fra de bliver født og fremefter - så skal man ikke skifte. Der er jo selvfølgelig den hage ved det at man så ikke kan tage stolen med sig når det er - men jeg synes det er vildt smart. Har lige købt en til vores pige og den er simpelthen bare så lækker. Kan ikke huske mærket, men det er et sidemærke til römer og de der - der fåes kun den model så vidt jeg ved.

Anmeld

10. marts 2011

linemus

Jeg er bestemt også til Rømer. Sikkerhed frem for pris.

Du kan leje stolene i BabySam (Svenstrup). Det har vi gjort alle 4 gange

- Line

Anmeld

15. marts 2011

askovj

Hvordan kan man være sikker på at de lejestole ikke har været med i et biluheld?

Jeg overvejer nemlig hvad jeg skal, om jeg skal købe eller leje, og jeg tænker, at man kan jo aldrig være 100% sikker på at lejestolene ikke har været i et uheld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.